@MisterSiara: zdecydowanie, jak dla mnie, to przy tak dużych różnicach trudno mówić o przedstawieniu produktu w samych superlatywach. Produkty - czy to żywność, czy cokolwiek innego powinny przedstawiać realnie sprzedawany produkt.
Nikt się nie może przyczepić, jeśli w reklamie miksera poprawi się wygląd składników itd., ale nie powinno być coś takiego, że w reklamie będzie np. wiertarka, która na filmie promocyjnym przewierca wszystko (podstawiony np. wyższy model), a w rzeczywistości
Ale z całym szacunkiem dla tezy, że reklamy kłamią - bo oczywiście kłamią, to filmik pokazuje sposoby na walkę fotografików i filmowców reklamowych z rzeczywistością i czasem. Spróbujcie sfotografować pucharek lodów w studiu fotograficznym, gdzie samo ustawienie planu i świateł trwa godzinę, a temperatura jest bardzo wysoka. Trzeba się uciekać do różnych trików. No i przy okazji - zleceniodawca chce otrzymać apetyczne zdjęcie.
@arkadiusz-kowalewski: Otóż to. Fotografia kulinarna to też pewien rodzaj sztuki, a nie reportaż z przygotowania burgera. Wystarczy powiedzieć, że w wielu reklamach samochodów nie występują prawdziwe auta, a jakoś tam się nikt nie zżyma...
przynajmniej te rzeczy wyglądają jak te zamawiane, a nie jak kanapka w mcdonalds na zdjęciu piękna a dostajesz coś co wygląda jak zmiażdżona bułka z gównem w środku
Mam kumpla fotografa wyspecjalizowal sie w zdjecisch produktow zywnosciowych czesto do dyskontow czy reklam tv przy tym jest kupa roboty ale patenty niektore maja takie ze mozg staje
Komentarze (55)
najlepsze
Nikt się nie może przyczepić, jeśli w reklamie miksera poprawi się wygląd składników itd., ale nie powinno być coś takiego, że w reklamie będzie np. wiertarka, która na filmie promocyjnym przewierca wszystko (podstawiony np. wyższy model), a w rzeczywistości
Co za marnotrawstwo.
Trzeba się uciekać do różnych trików. No i przy okazji - zleceniodawca chce otrzymać apetyczne zdjęcie.