Nowy akumulator LFP może zasilać elektryczne auta przez 50 lat
Geely pokazało nowy akumulator LFP, który może rozwiązać największe wady elektrycznych aut, czyli żywotność baterii oraz czas ich ładowania, a także zmniejszony zasięg przy niskich temperaturach.
Malwinabel z- #
- #
- #
- 7
- Odpowiedz
Komentarze (7)
najlepsze
swoją drogą LPF się nie nadaje bo żeby zasięg był sensowny to akumulator będzie wielki i ciężki
Czyli masz 3 razy mniejszy zasięg ale zimą spada on już tylko o 10% (argument o zasięgu zimą jest bez sensu bo i tak będzie on niższy).
Mimo wszytko jest bardziej opłacalny bo 6 razy więcej ładowań przy 3 razy niższej pojemności to itak oznacza 2 razy więcej energii przechowanej w czasie całego życia akumulatora (i 2 razy więcej
Bo wygląda na to że wartość teoretyczną dla jednego typu akumulatorów z realnym akumulatorem znajdującym się w produkcji.
Porównywać trzeba to samo z tym