Wedle tych postów - plan jest super, bo użyto super narzędzia. Ja jednak z chęcią przeczytałbym bardziej szczegółową analizę porównawczą układu piasty i szprych kontra modyfikacja istniejących połączeń.
@konto_bedzie_usuniete: I o ile rozumiem, mówimy tu o nie tyle wyznaczeniu dokladnego przebiegu co o wyznaczeniu pewnego szkieletu. Bo do do przebiegu to mogę dać dużo zabawnych przykładów - jak np. to, że poprowadzili pod W-wa tory przez prywatny obiekt magazynowy o powierzchni wielu hektarów pod dachem w taki sposób, że ucięli drogę dojazdowa, zbiorniki p-poz itd., mimo że kilkadziesiąt metrów dalej jest pas pól na których kilometrami nic nie
Ja bym się raczej nie przejmowała wizualizacją. Za miesiąc Premier Donald Tusk zaprezentuje nową wizualizację. Nowy projekt będzie bardziej dopracowany, będzie uwzględniał krytycznych głos ekspertów. Po pół roku na konferencji prasowej Premier Donald Tusk zaproponuje ostateczny projekt CPK, razem z makietkę - modelem (bez czarciej zapadki!). W kolejnej wersji ostatecznej CPK czarcia zapadka będzie uwzględniona. Jednak za wcześnie na realizację, bo potrzebny będzie korekta wersji nr 2 ostatecznego projektu CPK, gdy okaże
Jeden z większych problemów pomysłu pis była centralizacja linii kolejowych na zadupiu w Baranowie, dzięki czemu, w wielu przypadkach zysk z szybszych kolei byłby niwelowany przez przejazd przez stację na której wysiadałoby max 20% pasażerów.
Komentarze (27)
najlepsze
https://threadreaderapp.com/thread/1755594567725056054.html?utm_campaign=topunroll
Ja jednak z chęcią przeczytałbym bardziej szczegółową analizę porównawczą układu piasty i szprych kontra modyfikacja istniejących połączeń.
@RealBakman: a to nie możesz wsiąść w pociąg w Lublinie? 1h 40min do stolicy.
@eloyard: źle widzisz... bo chyba jesteś daltonistą. Te szare wstęgi to nie jest na tej mapce przypadkowe.