TLDR: nie mamy pańskich butów i nic nie możesz z tym zrobić
Oto szczegóły sytuacji: Zamówiłem buty ze strony www.adidas.pl na początku kwietnia 2024. Po kilku dniach użytkowania buty zaczęły się rozklejać. Zgłosiłem problem przez czat obsługi klienta i moja sprawa została przekwalifikowana jako wymiana. Ode mnie wymagano wysłania butów do magazynu, co też uczyniłem. Paczka dotarła do magazynu 17 kwietnia 2024.
Mimo otrzymywania początkowo e-maili z przeprosinami za opóźnienia,
24 maja dowiedziałem się, że mój proces wymiany został anulowany.
Próbując wyjaśnić sytuacje, dowiedziałem się od obsługi klienta, że nie mogę nic zrobić – nie dostanę z powrotem swoich butów, nie otrzymam zwrotu pieniędzy ani nowej pary butów na wymianę.Dodatkowo z działu skarg dowiedziałem się, że nie wypełniłem wymaganego formularza, mimo że nie otrzymałem żadnych instrukcji w tej sprawie. Dział skarg stwierdził, że proces wymiany jest ostatecznie zakończony i nie ma możliwości jego wznowienia.
Co zrobić?
#kiciochpyta
Komentarze (177)
najlepsze
Reklamowałem tam kilka rzeczy i zawsze z pozytywnym skutkiem, nawet jak sprzedawca nie poczuwał się do winy (po kilku miesiącach z kranu pomalowanego na czarno zaczęła odpadać farba - sprzedawca twierdził, że używam ostrej szczotki i chemii do jego czyszczenia, co ciekawe farba odpadała też z części kranu dotykających blatu, których
Na te wszystkie maile to odpisują ci albo boty albo hindusi przez google translate i to często z działów, które nie mają pojęcia o twojej sytuacji i tak piszą, bo z perspektywy ich działu wszystko jest zamknięte i nic nie da się zrobić. Dzwoń na infolinię, gdzie masz kontakt z prawdziwym
szwaby oszwabili I wielkie zdziwienie
Następnie w tych butach szybko do salonu samochodowego jednego z polskich producentów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Każda para wytrzymała 2 lata po 8h dziennie.
Anulowałeś zlecenie wymiany?