TLDR: nie mamy pańskich butów i nic nie możesz z tym zrobić
Oto szczegóły sytuacji: Zamówiłem buty ze strony www.adidas.pl na początku kwietnia 2024. Po kilku dniach użytkowania buty zaczęły się rozklejać. Zgłosiłem problem przez czat obsługi klienta i moja sprawa została przekwalifikowana jako wymiana. Ode mnie wymagano wysłania butów do magazynu, co też uczyniłem. Paczka dotarła do magazynu 17 kwietnia 2024.
Mimo otrzymywania początkowo e-maili z przeprosinami za opóźnienia,
24 maja dowiedziałem się, że mój proces wymiany został anulowany.
Próbując wyjaśnić sytuacje, dowiedziałem się od obsługi klienta, że nie mogę nic zrobić – nie dostanę z powrotem swoich butów, nie otrzymam zwrotu pieniędzy ani nowej pary butów na wymianę.Dodatkowo z działu skarg dowiedziałem się, że nie wypełniłem wymaganego formularza, mimo że nie otrzymałem żadnych instrukcji w tej sprawie. Dział skarg stwierdził, że proces wymiany jest ostatecznie zakończony i nie ma możliwości jego wznowienia.
Co zrobić?
#kiciochpyta
Komentarze (177)
najlepsze
Teraz noszę robocze Pico które dopiero po 17 miesiącach ciągłego noszenia zaczynają powoli niedomagać (Stan zewnętrzny w dalszym ciągu mają idealny , niestety podeszwa od spodu zaczyna mi pękać w jednym miejscu).
Wydanie 98 cebulieros na buty ,raz na półtora roku to nie jakiś kosmos.
Co najlepsze to to że kupuję teraz buty w jednym rozmiarze i
Czasami wystarczy ich postraszyć, że jak nie dostaniesz naprawionych butów lub pieniędzy do jakiegoś krótkiego terminu to zamierzasz z tym iść do rzecznika praw konsumenckich.
Jak oni i tak to oleją to idź do rzecznika on Ci doradzi za darmo co z tą sprawą zrobić lub wyśle im oficjalne pismo którego nie będą mogli tak po prostu olać.