Krach akcji właściciela Gucci i Balenciaga. Załamanie sektora luksusowych marek
Luksusowe marki notują wyraźne spadki sprzedaży, a ich akcje mocno zniżkują. Notowania Burberry czy Kering, właściciela Gucci i Balenciaga, zaliczyły korekty rzędu 55% w mniej niż rok. Czy klientów coraz mniej stać na drogie produkty?
przemyslaw-tabor z- #
- #
- #
- #
- 192
- Odpowiedz
Komentarze (192)
najlepsze
idzie do Ralph Lauren czy Loro Piana, a nie kupije odpustowo jarmarczne ciuchy dla wsiurow z dyskoteki.
Swoją droga - wspaniały trend z tym „old money”, sam próbuje naśladować - tylko oczywiście z tańszych zamienników :)
A tutaj jak cisnąć bekę ze "znawców mody" i zrobić z dziadka fashion influencera.
https://youtu.be/K_8_a04iIsE?si=4k2svaxrUJFRxp1i
@Heterosovieticus: co masz na myśli jako hermetyczne środowisko? Z moich obserwacji każda grupa w jakiś sposób do siebie podobnych ludzi jest hermetyczna.
Np takie Gucci to co druga Karina we Władysławowie czy Zakopanem ma założone, w kurtki NorthFace to niemal każdy Oskarek jest odziany ...
Ale Chińczycy popadli w mega kryzys...a to już naście milionów (byłych) zamożnych ludzi, których było stać na te marki.
Tym bardziej, że w Chinach 'siła' okazywanie statusu społecznego poprzez luksusowe marki, jest chyba największa na świecie.