Naprawa silników i baterii w Teslach. | EV REPAIR
Tesli nie da się naprawić! jedno zadrapanie i na złom! A nie... jednak się da, nawet w Polsce są już specjalizowane zakłady - naprawy silników, akumulatorów, części trakcyjnej, etc...
kwanty z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 8
- Odpowiedz
Komentarze (8)
najlepsze
Mam nadzieję, że ten film rozwiewa obawy tego typu (przynajmniej ludziom którzy myślą trzeźwo). Warsztat w Polsce specjalizujący się w naprawach Tesli. To nie jest warsztat autoryzowany w którym wymieniają całe moduły, to jest "normalny" warsztat który naprawia. Specjalizują się w takich głębokich naprawach w których
Jak warsztatów specjalizujących się w EV będzie co najmniej połowa ilości warsztatów samochodów spalinowych, wtedy twoja teza, że:
Odwrotna do tezy innych, że jakie to EV złe bo nie da się naprawiać i każda stłuczka czy wręcz zadrapanie kończy się szkodą
@rubensiruncajs: Jest dość oczywiste, że warsztatów specjalizujących się w EV jest jeszcze mało. Chciałem tylko pokazać, że są i jest ich coraz więcej i podejmują się skomplikowanych napraw (wbrew obiegowej opinie Wykopków).
Żeby być fair to powinieneś tą liczbę (220 000 warsztatów)
Nie. Akumulator który jest rozbieralny to nie taki, gdzie ogniwa są zaklejone 20kg pianki.
Widziałeś czym trzeba ją rozciąć? Nikt
@PiotrFr: Tesla stosuje bardzo dużo różnych typów akumulatorów. Dla przykładu Y w zależności od tego czy jest "standard", "LR" czy "Performance" ma inny typ akumulatora. Jeżeli jest z Chin to może mieć "blade" od CATL a jeżeli z Berlina to będą cylindryczne 2170 ale nie 4680. Te które pokazywał Munro są z fabryki w USA gdzie do