Koniec Piranha Bytes, twórców Gothica.
Piranha Bytes jest na granicy zamknięcia. Jakiś czas temu studio opuścił Björn Pankratz, właściwie ostatni członek zespołu który pracował nad Gothic II. Powodem są cięcia finansowe w grupie i brak perspektyw po klapie Elex 3. Już zwolniono całą załogę, strona firmy zniknęła.
wolodia z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 155
Komentarze (155)
najlepsze
Przykre ale ostatnią naprawdę dobrą grę wydali 20 lat temu. Później raz było lepiej raz gorzej ale już moim zdaniem nigdy nie dobili do poziomu G2NK.
@maciorqa: niestety tutaj też dołożył swoją cegiełkę JoWood, który był dosyć łasy na hajs i cisnął ich mocno. Już wtedy był też w kruchej sytuacji finansowej. Finalnie skończyło się jak widać, kupił go THQ Nordic. Dużo błędów i brak doświadczenia po obu stronach.
@Wap30: G1 jeszcze lepszy, grimdark kolonia górnicza w dolinie, wszystko po drodze chce cię #!$%@?ć albo ograbić, zaczynasz z gołą dupą, zbierasz każdy złom i jagody, każdy obóz to jest woooooooow, albo przyłączasz się do cwaniaków którzy ułożyli
W Risen 2 zrobili jakiś dziwny system walki z koślawymi przewrotami i spamowaniem LPM, który ani nie jest przyjemny, ani widowiskowy.
Praktycznie od Risena 2 do Elexa 2 wydali 4 gry, w których walka, czyli jedna z najistotniejszych mechanik w grze cRPG, jest po prostu fatalna i nie satysfakcjonująca.
Dziwne, bo nie dawno ogrywałem Risena 1 i oni tutaj naprawdę
Ale samym klimatem gra nie jest w stanie się obronić, jeżeli gameplayowo leży i kwiczy, w dodatku wymyślili jakiś system progresji oparty nie o punkty doświadczenia, tylko jakąś reputację.
Nie wspominając już o tym, że Cenega się wykosztowała i zrobiła porządny polski dubbing.
Larian pokazał, że można a płaczący malkontenci o walce turowej okazali się nawet nie marginesem osób, na które nie warto zwracać uwagi.
https://gothic.fandom.com/pl/wiki/Alkimia_Interactive
Popuszczając wodze fantazji, żądam żeby centralna dla fabuły postać została nazwana imieniem Donald "Kieł" i wystąpiła w charakterze przywódcy Gildii Złodziei! ( ͡° ͜ʖ ͡°)