Koniec Piranha Bytes, twórców Gothica.

Piranha Bytes jest na granicy zamknięcia. Jakiś czas temu studio opuścił Björn Pankratz, właściwie ostatni członek zespołu który pracował nad Gothic II. Powodem są cięcia finansowe w grupie i brak perspektyw po klapie Elex 3. Już zwolniono całą załogę, strona firmy zniknęła.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 155
- Odpowiedz







Komentarze (155)
najlepsze
Przykre ale ostatnią naprawdę dobrą grę wydali 20 lat temu. Później raz było lepiej raz gorzej ale już moim zdaniem nigdy nie dobili do poziomu G2NK.
@maciorqa: niestety tutaj też dołożył swoją cegiełkę JoWood, który był dosyć łasy na hajs i cisnął ich mocno. Już wtedy był też w kruchej sytuacji finansowej. Finalnie skończyło się jak widać, kupił go THQ Nordic. Dużo błędów i brak doświadczenia po obu stronach.
W Risen 2 zrobili jakiś dziwny system walki z koślawymi przewrotami i spamowaniem LPM, który ani nie jest przyjemny, ani widowiskowy.
Praktycznie od Risena 2 do Elexa 2 wydali 4 gry, w których walka, czyli jedna z najistotniejszych mechanik w grze cRPG, jest po prostu fatalna i nie satysfakcjonująca.
Dziwne, bo nie dawno ogrywałem Risena 1 i oni tutaj naprawdę
Ale samym klimatem gra nie jest w stanie się obronić, jeżeli gameplayowo leży i kwiczy, w dodatku wymyślili jakiś system progresji oparty nie o punkty doświadczenia, tylko jakąś reputację.
źródło: comment_UGZsQp0cOxcu2ESxGruHSAx99Kdj571L
PobierzLarian pokazał, że można a płaczący malkontenci o walce turowej okazali się nawet nie marginesem osób, na które nie warto zwracać uwagi.
źródło: drewno
Pobierzhttps://gothic.fandom.com/pl/wiki/Alkimia_Interactive
Popuszczając wodze fantazji, żądam żeby centralna dla fabuły postać została nazwana imieniem Donald "Kieł" i wystąpiła w charakterze przywódcy Gildii Złodziei! ( ͡° ͜ʖ ͡°)