Obejrzyjcie sobie film jak Chris testował środek do czyszczenia dpf-u, bezczelna reklama i wprowadzanie ludzi w błąd, mierzenia ciśnienia stawiane przez filtr nie uwzględniając w jakiej fazie zapełnienia sadzą był filtr (różnice robi to olbrzymią)
W mojej ocenie problemy wszystkie wzięły się stąd że te modele VW nie miały miejsca pod maską na „większe” silniki. Nie było miejsca aby osprzęt był zwyczajnie na zewnątrz silnika
@lubiecie: BMW jeszcze bardziej #!$%@?ło z nowszymi V8 bo to są tzw "hot-vee" czyli kolektory wydechowe i turbiny w środku zamiast na zewnątrz. jak to się grzeje i jak ta temperatura niszczy wszystkie plastiki i gumy dookoła to już legenda. a kto wymieniał dwie ostatnie świece ten się w cyrku nie śmieje
A najlepszy?....moim zdaniem najlepszy silnik diesla w historii w autach osobowych to 1,9 tdi, dla zadbanego nawet milion kilometrów nie straszny, obecne jednostki nie mają podjazdu, sypią się już po 200 tysiącach.
@Polskapro: Są różne wersje 1.9 TDI. Pod względem może nie dynamiki, ale prostoty i bezawaryjności były też równie dobre lub nawet lepsze silnik jak 1.9 SDI czy starsze diesle Renault, Citroen i Peugot.
@Polskapro: to ja dorzucę od siebie 2.0 HDI. Mimo że nie jestem fanem francuskich aut. Był na szczęście montowany też w innych markach jak Ford czy Volvo. Jeżeli lejesz paliwo ze znanych stacji i pilnujesz serwisów olejowych to jest nie do #!$%@?. Milion km na lajcie. Z tego co wiem to auto z największym przebiegiem w UK to jakiś citroen z tym silnikiem. Zrobił już 1.6 miliona i jeździ dalej.
Nie zgodzę się, że to najgorszy silnik diesla na świecie, może najgorszy silnik V10 diesla na świecie. Ile jest silników diesla V10 do osobówek produkowanych na świecie. Gdyby to było R3, R4 czy R6, to takie porownanie miało by sens.
Komentarze (110)
najlepsze