@czarnoziem: Raz próbowałem wymienić w bębenku piasty formula łożyska. Za pomocą czerwonej prasy Wheels Manufacturing. I okazało się że gniazdo na łożysko nie mieściło nawet adapterów do wprasowywania łożysk. I łożyska musiały być w bite na siłę do gniazda którego średnica była mniejsza niż łożysk. I pewnie dlatego żywotność to 1000 km.
@Biskupator: A czego ty nie łapiesz, że nawet na Tajwanie określają się prawowitymi chinami ¯\(ツ)/¯ Oczywiście, że nie uważają się za część chin kontynentalnych, bo tam są komuchy. Oni uważają się za prawowitych chińczyków, wygnanych przez komuchów. Dlatego cały czas mają nazwę Republika Chińska i to zachód ich określa Tajwanem, bo komuchy się #!$%@?ą jak ich nazwać republiką chińską, a nie oni sami. To właśnie ty, uparcie twierdząc, że nie
Większość tych maszyn nie miała by racji bytu w europie. Wszędzie punkty pochwycenia, brak krańcówek. Stad między innymi w Azji taniej, oszczędza się na czasie cyklu.
Nie ma to jak zlecać produkcję do krajów taniej robocizny a potem brać 10k za komplet. Układać karbon w formie to każdy będzie umiał po dwóch dniach przyuczenia
Komentarze (43)
najlepsze
Nie są to piasty do Enduro
Dlatego cały czas mają nazwę Republika Chińska i to zachód ich określa Tajwanem, bo komuchy się #!$%@?ą jak ich nazwać republiką chińską, a nie oni sami. To właśnie ty, uparcie twierdząc, że nie
"Tajwańska fabryka"
@farew3Ell: wybierz jedno, Tajwan jest bogatszy od Polski