Jak obudować filtr powietrza i jakie różnice temperatury są po odgrzodzeniu go
Poprzedni właściciel wstawił ogromny stożek, ale zapomniał o odgrodzeniu go od ciepłego powietrza. W końcu wziąłem się za obudowę stożka. Zamieniłem więc "hot air intake" w coś mniej ucinającego moc :). Krótka relacja jak zrobić taką przegrodę i jakie korzyści daje - są wykresy z przed i po montażu.
czarobest z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 10
Komentarze (10)
najlepsze
Jednak biorąc pod uwagę utrzymywanie się ciut wyższej temperatury w dolocie bez osłony, delikatnie mniej jej może być - skoro nawet zimą czuć często, że auto jest nieco żwawsze. Jeszcze gorzej przez chwilę po ruszeniu np. w korku, gdzie bez osłony temperatura rosła znacznie szybciej. Nie mam pojęcia jak seryjny sterownik miał to ustawione, ale mógł delikatnie cofać zapłon jeśli była
Wiem, że stożek jest ogromny, ale tak ją kupiłem, daje fajny dźwięk, a moc ma już co najmniej seryjną. Stroję ją obecnie od zera samodzielnie i
Tak, pierwsze do tego, daje frajdę już 1.5 roku z każdą przejażdzką :D.
@czarobest: moja pierwsza była skoda favorit- tam raczej nie było mowy o poprawianiu, tam była walka o przetrwanie :D
Ale Skodzina była zacna kozica. Może i przód napęd, ale nigdy nie zawodziła i potrafiła wjechać wszędzie.