Na Wykopie było wiele pozytywnie zaskoczonych konsumentów, było też wielu oszukanych. Warto się informować o firmach, którym zależy na klientach i nawet do zupełnie błahych i nieistotnych spraw podchodzą z pełną powagą.
Dzisiaj pora na DELL.
Od roku jestem szczęśliwym posiadaczem DELLa E6410. Ten komputer to moje oczko w głowie na drugim miejscu zaraz za żoną. Ponieważ jestem dość pedantyczny, do swojego komputera mam specjalną ściereczkę, która pozwala mi utrzymać maszynę w czystości. Dziś, kiedy po tygodniu uzbierało się troszkę kurzu, postanowiłem przetrzeć obudowę i wyświetlacz, żeby nie biło po oczach. I wtedy się stało.
Ściereczka oderwała kawałeczek napisu DELL na obudowie.
Niby nic, błahostka, ale w takim miejscu, że po prostu razi po oczach.
Na Allegro takiego czegoś nie znalazłem, może źle szukałem. Napisałem maila do supportu, bo w sumie nie wiedziałem gdzie, z pytaniem gdzie takie małe chucherko mogę kupić. Wiadomość wysłałem o godzinie 9.27, a o godzinie 9.34 zadzwonił telefon.
Zostałem poinformowany, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, tym bardziej powstałych z winy użytkownika, a taki fragment nie jest nigdzie dostępny. Zasmuciło mnie to.
Sekundę później pan Rafał dodał, że zostanie mi wysłana cała ramka przedniego panelu wyświetlacza.
Zaskoczyło mnie to bardzo. Mogłem zostać olany, zwykłym mailem, o braku takiej części i sugestią zakupu ramki na własną rękę. Tak się nie stało. Dostałem odpowiedź w 7 minut, a po kolejnych 14 minutach potwierdzenie na maila, o przyjęciu zgłoszenia z czasem realizacji "Next Business Day" czyli w poniedziałek oraz linkiem do instrukcji samodzielnego montażu i strony firmy kurierskiej ze statusem przesyłki.
Do samego początku byłem zadowolony z tego, że kupiłem DELLa, teraz jestem zadowolony jeszcze bardziej, bo poza dbałością o jakość produktu firma dba o klientów.
Polecam i pozdrawiam,
Hajo
Komentarze (279)
najlepsze
Niestety nie moge tego powiedzieć o firmie i dziale sprzedaży w UK (tam zamawiałem ale
Taki kawał : Znajomy mówi do znajomego :
- Wiesz , co ? Trochę mi głupio mi o tym mówić , ale wolałbym byś już nas nie odwiedzał ...
- Co ? dlaczego ...?
- A wiesz , ostatnio jak byłeś , to jak wyszłeś okazało się , że zginęła stówa żonie z portfela ...
- No co TY
nawet jeżeli to część dowcipu, to wiesz, niesmak pozostaje.
1. Czy jest pan zadowolny z rozwiązania pana problemu?
2. Czy jest pan zadowolony z pracy naszego eksperta z obsługi klienta?
3. Czy ma pan jakieś zastrzeżenia odnośnie sposobu w jaki rozwiązaliśmy pana problem.
4. (najlepsze po około dwóch tygodniach) Czy przez ostatnie dwa tygodnie nie zmienił pan zdania co do swojej opinii o poziomie naszej obsługi?
Może być więcej, ale za czwartym