Nowe autobusy elektryczne w Krakowie
Czyli jak miasto które nie ma kasy na komunikację kupuje autobusy które w optymalnych warunkach przejadą 250km a w zimowych pewnie ze 150km przy pomyślnych wiatrach...
enterprize z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 146
Czyli jak miasto które nie ma kasy na komunikację kupuje autobusy które w optymalnych warunkach przejadą 250km a w zimowych pewnie ze 150km przy pomyślnych wiatrach...
enterprize z
Komentarze (146)
najlepsze
Po drugie dokupiono 2 autobusy do floty liczącej 121 elektrycznych autobusów. Więc chyba jednak nie ma problemów z zasięgiem…
@JayCube: No nie do końca, niski zasięg to cecha autobusów elektrycznych, tylko częściej stoją, są ładowane i rotowane. Wpływa to m.in. na cene za przejechanie 1 km.
Czyli przejechanie 100km kosztuje uśredniając 80-150 zł.
Na dieslu koszt to 230-325zl.
Oczywiście ZbiorKom nie płaci akcyzy czy innych podatków na paliwo, ale tez podejrzewam ze ma dobre deal w dostawca prądu.
Co to za bełkot? Jakie to ma znaczenie, jak na zajezdni się podładuje. To nie jest dalekobieżny PKS, tylko MPK.
Kupno autobusu elektrycznego w obecnej sytuacji jaką mają to jak zrobienie sobie dziecka z partnerem, gdzie oboje jesteście bez pracy i jakichkolwiek planów na przyszłość. Czyli sytuacja #!$%@?, tylko dziecka szkoda. W tym przypadku dziecko to pieniądze.
@Zarzutkkake: to co się stanie? Nic. Autobus może spokojnie zrobić 5-10 kursów na jednym ładowaniu. Nie podładuje się teraz, to podładuje się na zajezdni po drugiej stronie, a Twoje porównanie tak bardzo mija się z rzeczywistością, że szkoda gadać.
Jeżeli coś działa