Robienie samemu małych gierek to mega frajda ale nie jest to zgarnianie kokosow tak jak mysla czasami ludzie.
Pracowalem nad ta gierką z przerwami okolo 8 miesiecy, na starcie miała okolo 2.5k wishlisty i kilka filmikow na youtube.
Jeden z tych filmow byt zrobiony przez Splattercatgaming i do dalo gierce durzego kopa i widocznosci, chociarz na chwile.
Minelo dziewiec miesiecy od premiery, NEBULA ciagle sie sprzedaje i juz niedlugo moze pyknie 100 komentarzy (skreenshot z dzisiaj).
Jesli chodzi o marketing, poza regularnymi przecenami + postowaniem na social media, to nie robie za duzego marketingu. Nie bralem jeszcze udzialu w zadnym Bundle i moze to jest blad ale tez nie wiem za bardzo jak dotrzec do takich promocji...
A wiec wyniki finansowe:
Jak ponizej, na dzien dzisiejszy sprzedanych 4334 kopii (po zwrotach). Kwota $13k musi pomniejszona o Steam cut (30%) i podatki. Wiec sporo z tej kwoty znika...
Nie sprzedaje w zadnym innym sklepie wiec to calkowiry wynik tej gierki.
Wishlista
Jest dosc stabilna okolo 4.5k. Nie wiem czy to duzo ale konwersja z wishlisty to okolo 26%.
Klienci
Oto jak mniejwiecej rozklada sie sprzedaz w krajach swiata
Co dalej?
Teraz pracuje nad nowym malym projektem Tiny Breakers Camp ktory chce wydac na poczatku przyszlego roku w okolicach Lutego. Jezeli lubicie takie klimaty i chcecie wspomoc solo developera to zapraszam na wishliste, badzcie tam na premierze i dodawajcie komentarze (to jest kosmicznie wazne na Steam) :)
Trailer:
Nastepne gierki?
Zdecydowanie TAK, mam juz pomysl na nastepne projekty i chyba wroce troche do polki Bullet Hell zeby wykorzystac kody ktore juz mam.
Komentarze (111)
najlepsze
Natomiast mając dzieci, dom - to za tyle się nie utrzymasz :)
Szukałem też możliwości żeby dołączyć Nebula do innych gier tego typu ale jakoś nie mogę znaleźć chętnych. Albo źle szukam :/
1. Czy dodasz polskie napisy?
2. Czy dodasz opcję aby statki nie strzelały?
Pozdro i idź dalej miras z ulepszaniem gierki (。◕‿‿◕。)
Ewentualnie darmowy weekend.