Jak (nie) powstaje Izera: po 6 latach nie ma nawet terenu pod fabrykę
Ponad 6 lat istnienia ElectroMobility Poland, dużo publicznych pieniędzy (np.250 mln zł z Funduszu Reprywatyzacji), a projekt polskiego auta elektrycznego nie wyszedł nawet poza fazę przygotowawczą. Do czerwca 2022 r. wydatki na rozwój produktu i fabryki wyniosły... 4 proc. Są za to wysokie zarobki.
Slazag z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 78
Komentarze (78)
najlepsze
I tak po sześciu latach mamy plany, zapowiedzi i zero
Komentarz usunięty przez autora
Ok, Ja jednak jestem za tym aby dać temu szansę, czekam na IZERĘ, kibicuję Orlenowi, Elblągowi, aby porty rosną, aby itp. itd.
Chcecie to zaorać, proszę
Jak się bawić to się bawić.
Zresztą, u nas i tak ludzie mają mentalność parobka z wybujałym ego. Jakoś
@WujkoDobraRada:
Uwzglednij jeszcze to, ze w PL szeregowy pracownik montowni niekoniecznie ma na tyle duzo kasy, zeby do normalnego uzytku kupowac nowego microcara, jednoczesnie potrzebujac normalnego samochodu zeby raz w roku z