"Wykorzystują one kontenerowe podejście do baterii z 36 wymiennymi kontenerami jako źródłem zasilania. Będą one wymieniane wzdłuż trasy, a baterie będą ładowane na stacjach wzdłuż trasy. Każdy ze statków będzie napędzany dwoma silnikami o mocy 900 kW. Kiedy projekt został zaprezentowany w zeszłym roku, COSCO powiedziało, że baterie kontenerowe będą wielkości 20-stopowego kontenera o pojemności 50 000 kWh."
To najlepszy przetłumaczony tl;dr, jaki mogłem zrobić, oryginał zmniejszony o 76% (jestem botem)
Statek, który jest budowany dla COSCO Shipping Grible Industry, jest częścią wysiłku wykorzystania statków zasilanych elektrycznie w całym regionie Jangcy. Statek ma rozpocząć próby morskie pod koniec września. Raporty mówią, że naczynia będą miały największą zainstalowaną pojemność baterii, a jednocześnie umieszczoną na pokładzie statku. Budowa N998, drugiego statku klasy, rozpoczęła się w maju. Będą one obsługiwane przez Shanghai Pan
Komentarze (13)
najlepsze
"Wykorzystują one kontenerowe podejście do baterii z 36 wymiennymi kontenerami jako źródłem zasilania. Będą one wymieniane wzdłuż trasy, a baterie będą ładowane na stacjach wzdłuż trasy. Każdy ze statków będzie napędzany dwoma silnikami o mocy 900 kW. Kiedy projekt został zaprezentowany w zeszłym roku, COSCO powiedziało, że baterie kontenerowe będą wielkości 20-stopowego kontenera o pojemności 50 000 kWh."