Autor kanału Real Engineering masakruje twórców Titana z Oceangate
Inzynier po materialoznastwie z dyplomem dotyczacym kompozytow punkt po punkcie technicznie masakruje oczywiste bledy, glupote CEO i konformizm podwykonawcow.
Spring_is_coming z- #
- #
- #
- #
- #
- 100
Komentarze (100)
najlepsze
RZECZOWO i bez emocji TŁUMACZY błędy projektowe, konstrukcyjne itp.
Traktował H&S jako problem a nie coś naturalnego i potrzebnego.
Stąd nawet nie próbował certyfikować swój pojazd bo wiedział że nie ma szans na pozytywny wynik testów.
A już kwiatki typu montowanie "okna/wizjera" certyfikowanego na 1300 metrów głębokości do zanurzeń na 4000 metrów to nie wiem jak nazwać.
Bo trudno nawet głupotą.
Na przyszlosc: zrobiłem wyszukiwanie grafiki z google lens miniaturki i znalazło link :)
Swoją drogą jak się pojawiły głosy że gość chciał mieć "nowoczesny młody zróżnicowany" zespół i wywalił specjalistę z wieloletnim stażem i doświadczeniem bo mu marudził o tym co może pójść nie tak to już można się było domyślać że będzie geuba akcja. A im więcej rzeczy wychodzi tym
https://nypost.com/2023/06/21/why-stockton-rush-didnt-hire-50-year-old-white-guys-for-titanic-sub-tours/
@qris: Szkoda że tę puszkę zbudowali biali mężczyźni.
https://youtu.be/PlvyZ1r1DCM
Inny ciekawy materiał (gosc ma jakas tam renonme): https://www.youtube.com/watch?v=bNW5FYGIfLc
Mowi ze to nie cisnienie w sumie tam zabija ale sprezystosc wody, woda sie kompresuje ale bardzo ciezko, ok 4% na tej glebokosci. To dziala jak sprezyna nagle zerwana - jeblo
Czyli był jakiś czas, że był świadomy, że jest źle, zanim kapsuła implodowała w ułamku sekundy...
Kolega wyżej ma rację, kabina pasażerska jest sferą, reszta to osprzęt i baterie gdzie ciśnienie wewnątrz i na zewnątrz było wyrównane.