Hyundai nie rezygnuje z fizycznych przycisków. To jedyna słuszna decyzja
Producenci ścigają się w oferowaniu nowych opcji i oszczędzaniu na produkcji. Przez "wielką ekranizację" zaburzają ergonomię, czym utrudniają obsługę, a co za tym idzie - zmniejszą bezpieczeństwo jazdy. Koreańczycy zamierzają utrzymać fizyczne przyciski, bo tak jest po prostu lepiej.
NaMasce z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 215
- Odpowiedz
Komentarze (215)
najlepsze
@FrasierCrane: rozumiem, że w kwestii tego czy ekrany są spoko słuchamy tych którzy ich nie mają i im się wydaje? Logiczne ;)))
Zupełnie przyjemniej patrzy się na analogowe wskazówki, tak jak analogowo pracuje pedał gazu.
Linkowe pedały gazu były spoko, reakcja na gaz była natychmiastowa. Teraz wszystkim steruje elektronika
- tryby jazdy - po tygodniu chyba wszystkim się nudzą i zostają przy domyślnym, zwłaszcza że i tak nic nie zmieniają
- 50 asystentów tego i owego
- ustawienia typu kolor podświetlenia akcentowego, 200 rodzajów masażu, jakieś idiotyczne sztuczne dźwięki silnika brzmiące jak na taniej podróbce Sound Blastera z PC w latach 90tych
- i jeszcze mnóstwo ustawień tak nieistotnych że nawet nie pamiętam