Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko409
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

417

Imperialna tożsamość Rosji

Setki tysięcy Rosjan, którzy uciekli z kraju, nie zorganizowały na wygnaniu żadnych większych wieców antywojennych, mimo że nie podlegają już drakońskim restrykcjom Kremla.

zafrasowany
zafrasowany
z
atlanticcouncil.org
dodany: 02.02.2023, 21:23:50
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    geopolityka
  • #
    ciekawostki
  • #
    zsrr
  • 68
    • Facebook
    • Twitter

Treści powiązane (1)

Rosjanie to społeczeństwo posttotalitarne

troll234
z wykop.pl
  • 0

Komentarze (68)

najlepsze

konkarne
konkarne
02.02.2023, 21:34:28 via Wykop
  • 174
BO kacapy popierają wojnę... nie chcą się tylko osobiście narażać...
  • 23
neeet
neeet
02.02.2023, 22:19:30 via Wykop
  • 80
@konkarne:
Poczucie imperialnej misji przenikające współczesne społeczeństwo rosyjskie pomogło pielęgnować wartości poświęcenia i obowiązku kosztem indywidualnych praw człowieka. Wielu Rosjan przyjmuje za pewnik, że ich przeznaczeniem jest panowanie nad innymi narodami i interpretuje swój kolonializm jako zasadniczo życzliwy, nawet jeśli jest to oczywiście niepożądane. Ofiary Rosji muszą zostać wyzwolone, czy im się to podoba, czy nie.

Te setki tysięcy uciekających Kacapów jest koniem trojańskim w krajach docelowych:
- Kacapy uciekają do
KAGA91
KAGA91
03.02.2023, 06:59:22 via Wykop
  • 40
@neeet: Tyle że u nas przez brak dekomunizacji pozostała masa kolaborantów i zdrajców z okresu PZPR w strukturach państwowych a nawet sejmie. Taka Lewica wywodząca się z SLD które powstało na bazie PZPR nie powinna mieć możliwości funkcjonowania.
Pomorski_Wilk
Pomorski_Wilk
02.02.2023, 23:03:17 via Wykop
  • 78
Bo większość Rosjan popiera wojnę. Ktoś mądry powiedział, że gdyby większość Rosjan nie popierała "ostatecznego rozwiązania kwestii ukraińskiej", to wojny nie byłoby. Protesty były przez pierwsze dni i szybko zostały spacyfikowane, bo brał w nich udział ułamek społeczeństwa. Jakieś 80% Rosjan to wściekły psy. Ci co uciekli przed mobilizacją raczej w większości popierają wojnę, albo popierali do momentu jak nie groziła im walka za ojczyznę
  • 4
s.....k
konto usunięte 03.02.2023, 07:17:34 via Wykop
  • 38
@Pomorski_Wilk: Mam znajomego ruskiego co mieszka w Stanach od 20-30 lat i po ostatniej wizycie w starym kraju, kilka lat temu, stwierdził że już go z tymi ludźmi nic nie łączy. Zupełnie go nie rozumieli. Rosja była dla nich "najlepszym krajem", Putin "najlepszym prezydentem", mieli u siebie demokrację, ale prawdziwą a nie taką wypaczoną jak na zachodzie, telewizja mówiła prawdę, nie tak jak na zachodzie itp. itd. Stwierdził że to beton
Apotatos
Apotatos
03.02.2023, 10:58:46 via Wykop
  • 8
@slepystraznik: Masz rację, że to jednostkowy przypadek. Ja znam ruskich którzy od 20+ lat mieszkają w niemczech. Kochają Putina, a rosja najlepsza. Na początku wojny manifestowali radość. Jak nie spotkali się ze zrozumieniem to zaczeli udzerzać w ton rusofobi i prześladowanych rosjan. Teraz już siedzą cicho, ale swoje napewno myślą.
marcelstasiuk
marcelstasiuk
03.02.2023, 07:40:44 via Wykop
  • 49
No niestety, to że uciekli przed poborem, nie oznacza że nie zgadzają się z polityką fiutina. Pewnie większość i tak wewnętrznie jest za wojną i popiera imperialistyczne zapędy. Dlatego trzeba ich zgnieść jak robaki, tak żeby przez następne 50 lat się podnosili z kolan.
  • 3
MrForni
MrForni
03.02.2023, 07:51:00 via Android
  • 36
@marcelstasiuk nie zgodzę się. Im te kolana trzeba ku*ła przetrącić, żeby juz nigdy nie mogli się podnieść.. żeby swoich brudnych łapsk nie mogli podnieść na nikogo.
Niech się rozpadną w #!$%@? na 16 skłóconych ze sobą gównorepublik.
robobat
robobat
03.02.2023, 09:30:18 via Android
  • 1
@marcelstasiuk Nic takiego nie nastąpi, bo to nie jest w niczyim interesie oprócz bloku wschodniego i Ukrainy, a z nami nikt się nie liczy.
pablum
pablum
02.02.2023, 21:45:55 via Wykop
  • 46
wypieprzyć ich do ruskiego raju niech zdychają na froncie za swojego bunkrowego krasnoluda
Xerdur
Xerdur
03.02.2023, 07:22:38 via Android
  • 43
0rk pozostanie 0rkiem gdziekolwiek nie pojedzie. Jak szarańcza.
  • 2
Podstepny_Wez
Podstepny_Wez
03.02.2023, 09:58:01 via Wykop
  • 1
@Xerdur: Mam w Rosji kilkoro znajomych, z którymi cały czas mam kontakt i kanał komunikacji. Znam ich dobrze z "dawnych dobrych czasów", niejedną flachę z nimi obaliłem, więc - jak sobie coś piszemy - to potrafię też przeczytać pomiędzy wersami.
I co oni myślą.
Przede wszystkim się boją. O siebie, o rodzinę, o przyszłość. Uważają, że do czarnej dupy trafili.
Czy popierają putia? Pewne jego działania tak, a inne nie. Najbardziej
Xerdur
Xerdur
04.02.2023, 16:35:25 via Android
  • 1
@Podstepny_Wez jeśli popierają putina to się niczym nie różnią od tych co gwałcą i mordują na Ukrainie. Skoro popierają tego psychola to znaczy, że czerpią korzyści z jego władzy. Czyli 0rk zostanie 0rkiem. A gadanie, że "popieram, bo siem bojem" to najbardziej wygodna rzecz jaką może powiedzieć osobą popierający putina.
Niemcom do dziś zarzuca się nazizm i hitleryzm mimo, że już nie ma prawie nikogo tam kto w ogóle widział go na
ChempyTuj
ChempyTuj
03.02.2023, 07:40:26 via Android
  • 27
Oni nie uciekli dlatego ze nie popieraja wojny, oni uciekli bo nie popieraja swojego udzialu w tej wojnie, wojne jako taka oczywiscie popieraja
jantje_van_sluis
jantje_van_sluis
03.02.2023, 07:22:21 via Android
  • 27
to tak jak z cebulakami, ktorzy od 20lat mieszkają np w usa. gówno wiedzą o PL i realiach i są bastionem pis
  • 1
solo_living_yolo
solo_living_yolo
03.02.2023, 07:38:30 via Wykop
  • -3
@jantje_van_sluis: lol
fujiyama
fujiyama
03.02.2023, 07:12:10 via Wykop
  • 26
Dlatego USA zwiększyła produkcję pocisków do haubic.
Po prostu ich trzeba wyczerpać.
Jak skończą im się rakiety, czołgi i samoloty to runie też cała ta filozofia Wielkiej Rosji.
Rosyjskie lotnictwo już jest w zapaści.
Na papierze tysiące maszyn, w rzeczywistości kilkaset sprawnych, a tylko kilkadziesiąt nowoczesnych.
Prawdziwe mocarstwo z tektury!
  • 3
kery2004
kery2004
03.02.2023, 08:02:32 via Wykop
  • 14
@fujiyama: dokładnie, na ich oczach muszą upaść mity na których zbudowany jest ten gównokraj, szczególnie mit niezwyciężonej armii czerwonej i mit wielkiej wojny ojczyźnianej. Wtedy sami implodują. Im szybciej decydenci na zachodzie to zrozumieją, tym szybciej wojna i rosja się skończą.
kery2004
kery2004
03.02.2023, 10:21:46 via Wykop
  • 0
@robobat: ale ja nie nie pisałem bocie, że broń ma się skończyć, tylko że wojna i kacapia się skończą
AncymonTEN
AncymonTEN
03.02.2023, 12:29:03 via Android
  • 13
ruskie bydło głupszego na świecie nie ma. uciekają z tego swojego gówno państwa, a później demosteują przywiązanie do rossi. Powinni dostać bana i zakaz wjazdu gdziekolwiek.
K_Wiaderny
K_Wiaderny
03.02.2023, 06:16:12 via Wykop
  • 11
My również nic nie robimy, mamy taką Willę+ i nic, zero protestów.
  • 2
maroLem87
maroLem87
03.02.2023, 08:42:57 via Wykop
  • -2
@K_Wiaderny: Żeby porównywać sytuację w Polsce do tej w Rosji to trzeba mieć złą wolę, albo być upośledzonym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
cation
cation
03.02.2023, 09:02:38 via Wykop
  • 2
@maroLem87: Nie. Wystarczy mieć oczy i choćby kawałek mózgu.
Jariii
Jariii
02.02.2023, 21:33:26 via Wykop
  • 7
Są jeszcze porządni ruscy, mało ich ale są.
źródło: z28191052K,06-03-2022-Wroclaw--Solidarni-z-Ukraina--protest-n
  • 3
neeet
neeet
02.02.2023, 22:22:53 via Wykop
  • 21
@Jariii: I niech sobie będą porządni we własnym kraju, bo nie potrzeba nam podwójnej agentury w UE. Jak zmienią u siebie ustrój polityczny, to dopiero wtedy można z nimi zacząć jakiekolwiek rozmowy. Inaczej to zawsze będzie koń trojański.
mirekjanuszek
mirekjanuszek
03.02.2023, 07:17:42 via Wykop
  • 1
@neeet: też myślę, że takie gesty to może być podwójna gra. Na moje ten drenaż umysłów Rosji wcale nie jest nam na rękę. Oni mogą w każdej chwili nasrać tam gdzie stoją.
Darko69
Darko69
03.02.2023, 11:05:54 via Wykop
  • 3
Śmiecie onucowe
arkadiusz-kowalewski
arkadiusz-kowalewski
03.02.2023, 09:09:03 via Wykop
  • 2
Jedna trzecia z nich to szpiony, a reszta wierni poddani matuszki...
cochese
cochese
03.02.2023, 09:06:10 via Wykop
  • 2
Pracowałem kiedyś z takim Siergiejem z Sankt Peterburga. Wyemigrował z żoną i dziećmi do Polski, ale docelowo planował przeprowadzić się do Wiednia. Normalny, zdolny programista. Złego słowa byś nie powiedział. Tymczasem 9 maja patrzymy, a on na jednym monitorze kodzi w Javie, a na drugim ogląda paradę na Placu Czerwonym... (╯°□°)╯︵ ┻━┻ Nigdy nie wiesz.
100anna1
100anna1
03.02.2023, 13:51:36 via Wykop
  • 1
Znajomy s(..)ł z Petersburga "na wszelki wypadek" do RFN. Mamusia i tatusiem winią USA i UE, która zmusiła Rosję do wojny z Ukrainą. On sam "nie ma zdania".
Co za (...). A mój osobisty mąż przyjaźnił się z nim przez całe studia w Niemczech. On się zmienił? Krył się z poglądami? 10 lat po powrocie do FR sprawiło, że zgłupiał?
Gadają co dzień o "dupie Maryni", ale do domu go nie zaproszę.
  • 1
Pomorski_Wilk
Pomorski_Wilk
03.02.2023, 17:00:17 via Wykop
  • 4
@100anna1: Jak Rusek zagranicą nie ma zdania oznacza to, że popiera swój kraj
Marciebob
Marciebob
03.02.2023, 10:46:49 via Android
  • 1
Znaczy to tylko, że szybko się zsymilowali, tworząc własne enklawy, jeszcze 20 lat i będzie to samo co we Francji
kowalski-krzysztof
kowalski-krzysztof
03.02.2023, 10:21:04 via Wykop
  • 1
Kacapy są jak Borg ze Star Treka.
IsBjorn
IsBjorn
03.02.2023, 08:42:41 via Android
  • -2
nikt raczej tak głupim jak ten naród , się nie rodzi , ale w tym reżimie ssiesz samogon z mlekiem matki, potem sam go chlasz , słuchasz bzdur o silnej Rosji co wojuje i wygrywa wszystko , bo jest potęgą.propaganda tak steruje i samogon .
malomaligno
malomaligno
02.02.2023, 23:12:59 via Wykop
  • -7
atlanticcouncil.org XD
Niektórzy to się nigdy nie nauczą.
Breda
Breda
03.02.2023, 06:06:17 via Wykop
  • -45
Imperialna tożsamość Polski
Setki tysięcy Polaków, którzy uciekli z kraju, nie zorganizowały na wygnaniu żadnych większych wieców antypisowych, mimo że nie podlegają już drakońskim restrykcjom Kaczafiego.

Jest tylko jeden mir - postsowiecki.
  • 5
omatko
omatko
03.02.2023, 06:59:07 via Android
  • 26
@Breda Weź leki
Micro-Jet
Micro-Jet
03.02.2023, 07:07:47 via Wykop
  • 17
@Breda: Porównać PiS trzymający się swojego chlewu z krajem eksportującym swój własny na zewnątrz.
  • Wykopujący (417)
  • Zakopujący (3)

Hity

tygodnia

Film z amerykańskiego drona nad Morzem Czarnym
1822
Ukraina Pierwsza doba wojny
1436
Więcej młodych ludzi uważa, że to mężczyźni są dyskryminowani
1401
[AMA] Maria Andrejczyk, rekordzistka Polski w rzucie oszczepem. Wicemistrzyni IO
1345
Feministki skarżą się na nagłaśnianie sprawy fałszywego oskarżenia o gwałt
1278
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #wojna
  • #ukraina
  • #polityka
  • #wojsko
  • #putin
  • #polska
  • #usa
  • #wydarzenia
  • #heheszki
  • #wideozwojny

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl