Odrzucili mu reklamację i zniszczyli towar. Tak to tłumaczą
Pan Krzysztof kupił przez internet kable USB do ładowania z wymiennymi końcówkami, które pasują do różnych urządzeń. Mimo że wyglądały solidnie, okazały się mieć niską jakość. Szybko zaczęły się psuć, więc pan Krzysztof odesłał je do reklamacji...
P.....D z- #
- #
- #
- #
- #
- 71
- Odpowiedz
Komentarze (71)
najlepsze
Reklamację odrzucili, pismem od radcy prawnego, powołali się na sprawy formalne (że niby reklamowałem na podstawie przepisów, które już nie obowiązywały)
No nic
@bichon: Jak to on się zdecydował? Żeby była ugoda to obie strony muszą się zgodzić.
Dali ci jakieś zadośćuczynienie za twój stracony czas?
Raczej będzie z korzyścią dla kupującego.
Tak więc w moim przypadku, sprzedający miał rację, a ja się niepotrzebne wkurzyłem. Zrozumiałem też, czemu należy odsyłać całość (albo całość tego co nie działa)
Serwis rozgrzebał telefon - odkleił wyświetlacz i w takim stanie oddał, bo nie było części i kazał reklamować u sprzedawcy.
Sprzedawca oczywiście odrzucił roszczenia, bo telefon był rozebrany.
Moje doświadczenie
Największy problem miałem z tymi New Balance'ami, gdzie próbowali
Nawet UOKIK zamknął stronę, żeby nie wprowadzać w błąd.
Moja najdłuższa dyskusja trwała bodaj 1.5 miesiąca ale w końcu odzyskałem pieniądze. Januszy i cwaniaków nie brakuje.
człowiek sie nie liczy - tylko kasa sie liczy
Komentarz usunięty przez autora
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/kupuj%C4%85ca-oczekuje-zwrotu-pe%C5%82nej-kwoty-nie-odsy%C5%82aj%C4%85c-towaru/td-p/234932/page/2
Z tego co czytałem, jeżeli po reklamacji, klient nie zwróci produktu to można żądać od niego "naprawienia szkody wynikłej ze zwłoki" lub odrzucić reklamację
https://www.legalniewsieci.pl/aktualnosci/klient-nie-zwraca-towaru-po-odstapieniu-od-umowy-co-wtedy