Nieudany nocleg w booking. Jak wygląda reklamacja?
Co zrobić jeśli nasz nocleg będzie zajęty lub niedostępny? Ile trwa procedura odzyskiwania pieniędzy? O tym we wpisie.
wposzukiwaniu z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 150
Co zrobić jeśli nasz nocleg będzie zajęty lub niedostępny? Ile trwa procedura odzyskiwania pieniędzy? O tym we wpisie.
wposzukiwaniu z
Komentarze (150)
najlepsze
Generalnie w umowie z bookingiem jest tak, że w razie overbookingu musisz zapewnić Gościowi rezerwację w nie gorszych warunkach niż Twoje. Oczywiście różnice w kosztach pokrywa hotel oryginalnie zarezerwowany.
Jeżeli natomiast hotel nie poczuwa się do odpowiedzialności - booking szuka Gościowi takiego pobytu i różnicą w kosztach obciąża hotel w którym była oryginalna rezerwacja.
Co do samego anulowania rezerwacji: hotele dzwonią do Gości
Co do "złotej godziny" <-- booking czegoś takiego nie wprowadzi. I w sumie ma racje, bo pokoje powinny być dostępne zawsze. Zawsze można nie wszystko wystawiać
"Czy ma Pan gdzie nocować"
"Nie"
"A no to szkoda"
"2 tyg. temu zarezerwowałem obiekt we Włoszech na booking i opłaciłem go z góry, pobyt od 28.09, czyli pojutrze i chwilę temu dostałem e-mail, że rezerwacja ta została odwołana przez obiekt. Booking zaoferował jakiś dom o połowę tańszy, ale w zupełnie innym standardzie, mieliśmy mieć 2 mieszkania z 2 sypialniami i salonem, bo lecimy w 7 os., a zaproponowali na całą grupę 2 sypialnie i