Budweiser wystawia FIFA rachunek. Chce zapłacić miliony dolarów mniej
Anheuser-Busch InBev, czyli właściciel marki Budweiser, domaga się obniżenia umowy sponsorskiej z FIFA o 47 mln dol. Robi to po tym jak władze Kataru zakazały sprzedaży piwa wokół stadionów mistrzostw świata.
Marketingprzykawie_redakcja z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 56
Komentarze (56)
najlepsze
Z jednej strony tak, bo nie mogą sprzedać piwa, więc stracili.
Z drugiej strony są do przodu, bo znaczna część kibiców dalej nie wie jak niedobry jest Budweiser i jest jeszcze nie przekreślili tej marki.
@gl0wa: tak, bo każdy kto pije piwo to tasuje się do kraftowych po 10ziko bo tylko takie są najlepsze xD jpd
@gl0wa: Od Budvara może i jest, ale sto lat przed Budvarem powstał Budziejowicki Browar Mieszczański (Die Budweiser Bräuberechtigten – Bürgerliches Bräuhaus), który sprzedawał piwo m.in do Stanów i on jest starszy od amerykańskiego browaru o prawie 60 lat.
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%B3r_o_mark%C4%99_Budweiser