Startup "wybiela" Hindusów na infoliniach zmieniając im głos
Startup Sanas pozyskał ponad 130 milionów dolarów na to, by pracownicy centrów obsługi klienta mogli być myleni z białymi Amerykanami oraz Europejczykami.
Koller z- #
- #
- #
- #
- #
- 138
- Odpowiedz
Startup Sanas pozyskał ponad 130 milionów dolarów na to, by pracownicy centrów obsługi klienta mogli być myleni z białymi Amerykanami oraz Europejczykami.
Koller z
Komentarze (138)
najlepsze
2. Chcą sprawić, by niekompetencja kojarzyła się z białymi ludźmi
1. Wstydzą się swojego akcentu
@comrade: to spytaj native speakera czy ma problem ze zrozumieniem polskiego akcentu vs hinduskiego bełkotu.
Niektore akcenty, jak wlasnie polski, sa bardzo mocne, ale tez bardzo wyrazne. Polaka kazdy zrozumie bez problemu bo wymawiamy wszystko bardzo dokladnie i wyraznie.
Hindusi nie dosc ze mowia niewyraznie i po prostu zle wymawiaja slowa, to czesto jest to lamany angielski lub hinglish. Do tego sa w pelni przekonani
Stewrdessa: Proszę pokazać zawartość teczki
Pasażer: Ale ja nie mam żadnej teczki!
Stewardessa: Przepis jest przepis, nie chce pokazać teczki? Wypad z samolotu