Boeing nie potrafi naprawić 737 MAX i grozi anulowaniem ich produkcji
jeśli nie otrzyma zwolnienia z wymogów bezpieczeństwa. W kolejce jest 600 zamówionych maszyn.
NaglyAtakGlazurnika z- #
- #
- #
- 142
jeśli nie otrzyma zwolnienia z wymogów bezpieczeństwa. W kolejce jest 600 zamówionych maszyn.
NaglyAtakGlazurnika z
Komentarze (142)
najlepsze
@bylem_simpem: daj odśwież i jak tylko zobaczysz całość przerwij wczytywanie.
Była. Katastrofy to właśnie po części efekt kadłuba nie pasującego do nowoczesnych silników
Poza tym firmy lotnicze są mocno związane z przemysłem zbrojeniowym, przy obecnej wojnie absurdem byłoby utrudnianie życia Boeingowi przez USA.
@wojciechka1: kiedyś już zrobili dla McDonnell Douglasa DC-10 i ich wadliwymi drzwiami luku bagażowego.
Jak to się skończyło, wszyscy wiedzą.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Katastrofy_lotnicze_z_udzia%C5%82em_samolotu_McDonnell_Douglas_DC-10
Indyjskie firmy odpowiedzialne za wykonanie produktu.
@smatthy: do obejrzenia na CDA i Netflix. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@smatthy: @Armo11: Dzięki wielkie za polecenie tego dokumentu. Obejrzałem.. i wiem, żeby unikać Boeinga jak ognia (z resztą od katastrof i tak Boeingami nie latałem), ale teraz - nie wsiadam w to za żadne skarby.
Firma, która odwala takie rzeczy powinna od razu zbankrutować i zostać wykupiona przez kogoś innego - w obecnej formie to po prostu loteria, co jeszcze i w którym modelu zataili (
A dlaczego 737 go nie posiada? Bo wówczas nie byłby traktowany jako nowa wersja 737 tylko jako nowy model - czyli trzeba by robić dodatkowe szkolenia itd. Dodam że dokładnie z tego samego powodu nie przeprojektowano kadłuba i skrzydeł dając
Ale fakt - problemy pojawiły się z tego powodu, że (o ile dobrze pamiętam) Rolls-Royce wprowadził nowe silniki, które były znacznie bardziej ekonomiczne niż wszystko, co do tej pory stosowano. W przypadku Airbusa - który albo miał wyżej położoną konstrukcję, albo był projektowany od nowa (nie pamiętam w tej chwili - ale był "nowszy") - nie było to problemem, ponieważ
Po prostu każdy kuc przed lotem będzie oglądał samolot i zdecyduje, czy chce lecieć, czy nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Także tak - ten kucowski wolny rynek w zasadzie działa - przynajmniej w moim przypadku ¯\_(ツ)_/¯
@Sultanat_Muszelki: Nie oglądałem, ale upadek to zdecydowanie to, co powinno Boeinga spotkać. Ta firma to obecnie taki zbiór patologii i złych praktyk w każdym obszarze działalności, że powinna skończyć jak Lehman Brothers.
Tego typu praktyk nie powinno być w automatyce przemysłowej, która produkuje puszki do konserw - a co dopiero w firmie produkującej samoloty pasażerskie.
Jak ktoś napisał w komentarzach - to jest "Aero-Pinto" - od Forda Pinto i skandalu z ich pożarami (2 z 9)
@AntonioFacaldo: Po katastrofach z MAX8 zaostrzono pewne normy bezpieczeństwa i przy kolejnej iteracji nie mogą sobie z nimi poradzić.
Jako że z artykułu dowiedzieliśmy się wielu szczegółów odnośnie tych wymogów bezpieczeństwa to można pójśc nawet dalej...
Otóż tak naprawdę ten boeing jest na bazie technologii z 1903 roku a sam pomysł na niego jest nawet starszy bo pochodzi co najmniej z 15 wieku. To to pewnie dlatego nie można zaimplementować tych bardzo
Ale nadal nie wiemy jakich wymogów bezpieczeństwa dotyczy ta ustawa i czemu boeing nie chce ich wprowadzić.
Może sie "nie da" a może wymyślili sobie jakąś durnotę (w dodatku ciężką do wprowadzenia) więc Boeing nie che wydać na to dziesiątki milionów dolców.
More than 600 of the 737 MAX 10, the highest capacity version of this aircraft type, have been ordered by airlines worldwide.
However, there’s a snag - from next year, new aviation regulations are
co oznacza że 737 MAX nie posiada nowej technologii opisanej w nowym rozporządzeniu bo bazuje na konstrukcji opracowanej w latach 60 poprzedniego wieku (czyli mającą już 60 lat) ¯\_(ツ)_/¯
@Terko: to jest czy nie jest?
@Terko: problemem nie jest to że silniki są za wielkie. Problemem jest to, że debile z Boeinga próbowali ukryć fakt, jak wielkie znaczenie dla bezpieczeństwa ma wprowadzona modyfikacja. Udawali, że to drobiazg, tymczasem żeby
Przyznajcie się do błędu, weźcie to na klatę i #!$%@?ć. Kto powiedział że każdy projekt samolotu musi być udany?
Tam może chodzić o to, że są próby zaaplikowania nowych regulacji do już wyprodukowanych samolotów.