Tak moja gra wygląda po 10 latach pracy
![Tak moja gra wygląda po 10 latach pracy](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1658818545dGtxGICJGQJPzV6CL7R47d,w300h194.jpg)
Zaczęło się w 2012 jako gra przeglądarkowa, setki aktualizacji i wielka nadzieja na sukces na Steam w 2017. A potem... bida, bida i rozczarowanie. No może nie do końca, pracowałem dalej. W 2020 gra przestała być darmowa, a od kilku dni ma w końcu uczciwą cenę. Zerknijcie.
![Maniek1986](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Maniek1986_qyfHlpFx91,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 276
Komentarze (276)
najlepsze
- ile zarobiles na tej grze?
- ile zarobilbys, gdyby przez ten czas pracowal na budowie?
To czapki z głów - naprawdę dobry rezultat finansowo.
Nie przeliczam go na godziny bo pasja - a musisz być pasjonatem inaczej byś nie prowadził tego pomysłu tyle lat - nie ma ceny.
Dlatego dziwi mnie, że napisałeś, że przez większość czasu było naprawdę biednie. Średnia krajowa przy takiej grze to dobry rezultat choć mi nadal myślę, że warto żebyś zrobił krok naprzód
grafika odpycha, przynajmniej dla mnie
generalnie mamy 25 lat później ;) i napewno dałoby się nie wymyślać koła na nowo a graficznie wskoczyć kilka poziomów wyżej.
lubię gry które wyglądają na retro czy nawet pixelowe ale tu
Nie zrozum mnie źle, ale jakbym miał wybór:
1. kupić sobie używane auto od pewnego producenta i sprawdzone, za kwotę X
2. kupić auto które jakiś mechanik wyspawał z rurek w warsztacie i robił to 10 lat, jest średnie, i kosztuje X
To wybiorę to 1.
Nie mówie że takie 1-os studia