UOKiK posypał kary na influencerów. Zapłacić muszą m.in. Maffashion i Kruszwil
UOKiK nałożył kary na influencerów, którzy nie zdecydowali się na współpracę z funkcjonariuszami w kwestii wyjaśnienia oznaczania treści reklamowych w mediach społecznościowych. Prezes Tomasz Chróstny zapowiada, że to dopiero początek.
RitmoXL z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 202
Komentarze (202)
najlepsze
To jest żart nie kara. Żadna nie jest prawomocna, więc jak się odwołają do Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów to im je obniżą, a w odwołaniach obniżki są nawet 10x.
A dużej części blogerów to je w całości anulują, bo są wykreowanymi pionkami agencji marketingowej i #!$%@?ą na umowie o dzieło, więc formalnie są cudzymi pracownikami bez działalności gospodarczej i za nic nie odpowiadają.
Tak tak, zarabia 1,2 mln miesiecznie xD
@Wasz_Pan: srała xD
@wojna: zdecydowana większość populacji <20lat
Jest różnica między tym i tym.
Oni niszczą psychikę dzieci bo mają posłuch w zasadzie tylko u dzieci i może u starszych z dysfunkcjami psychicznymi.
Przecież regulacje już są - treści mają być oznaczone i kropka. Tyle tylko, że do teraz UOKiK miał to w dupie, więc był to martwy przepis. Może niech oni się wezmą za egzekwowanie istniejącego prawa, zamiast tworzyć jakieś nowe regulacje,
@kuncfot: O czym ty piszesz XD Komentujemy ten sam artykuł ? Tu nie jest mowa o skarbówce i płaceniu pod stołem, tylko o braku oznaczenia w treściach sponsorowanych.