SSP wydały na reklamy w ub. r. 1,23 mld zł. Sakiewicz czerpie pełnymi garściami
W 2021 roku wydatki reklamowe spółek skarbu państwa zwiększyły się o 7,6 proc. do 1,238 mld zł. Państwowi reklamodawcy mają swoje preferencje mediów, w których się promują - na liście tej jest TVP, Polskie Radio, tygodniki „Sieci”, „Gazeta Polska” oraz „Do Rzeczy”, dzienniki Polska Press i „GPC”.
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 82
Komentarze (82)
najlepsze
- Wyniki sprzedaży kilkanaście razy słabsze niż "Życie na Gorąco"
- "Dotacje" z SSP wynoszą 335 - 777 zł od sprzedanej gazetki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- 2 mld zł z budżetu
- opłaty abonamentowe
- działalność komercyjna
- reklamy SSP
I mimo to nadal przegrywa ze stacjami komercyjnymi.
@malymiskrzys: W poziomie finansowania na pewno.
To jest tak toporne ze nie jestem w stanie uwierzyć ze ktoś traktuje ich serio.
Ogromna większość polactwa kocha państwo i chce aby było go jak najwięcej a najlepiej żeby urzędnik przez życie za rączkę prowadził a SSP są esencją socjalistycznego raju.