@pogadywka: nad Tarnowem to samo, dziś w nocy leciały jakieś trzy konkretne byki na niskim pułapie i nie ma ich na radarze. A w zeszłym tygodniu wszystkie Globemastery były widoczne na flightradarze i było ich od groma.
@BArtus: Kolejny Pan co Tylko nagłówki czyta? Nie jest tak jak z tym hitlerem, kiedy Korwin gadał, że za hitlera był niższe podatki więc przypisano mu łatkę jego zwolennika, a mówił to po to, żeby pokazać ze u nas już jest serio chuyowo skoro nawet hitler dawał niższe podatki niż po-pis.
@Hikikomorii: turbiny czołgów maja bardzo mocno ograniczona żywotność by zapewnić bojowa dynamikę nie wiem jak teraz ale w latach 80 to było 500km? Do przeglądu i po drugim przeglądzie remont. Dlatego zawsze w newsach czołgi były wożone na torach. To ze jadą same to duzy News bo strasznie kosztowna operacja zarówno z punktu widzenia pieniędzy jak i zdorlnosci bojowych
turbiny czołgów maja bardzo mocno ograniczona żywotność by zapewnić bojowa dynamikę nie wiem jak teraz ale w latach 80 to było 500km?
@topikPajak: W T-72 i T-90 jest klasyczny silnik diesla. Turbina (jako pierwszy taki przypadek na świecie) zadomowiła się w T-80 ale tego modelu nie widziałem na żadnym zdjęciu. Z turbiny korzysta też Abrams i częściowo francuski Leclerc. W transporcie kolejowym chodzi o koszty, zużycie gąsienic, paliwo, oleje itp.
Przecież to było dawni przygotowane i przyszedł odpowiednik czas. Żołnierzyki Rosji pod różnymi nazwami dawno tam wbili, teraz wjechało wojsko oficjalnie jak do siebie. Polityka zagraniczna zachodu poległa, prawdomówność, uczciwość otwartość, cierpliwość nie ma szans z twardą polityka wschodu. Na ruskich nie działa nic prócz siły.
Komentarze (79)
najlepsze
źródło: comment_1645486666O9zhzSUh3OsZ94sncwrWpk.jpg
Pobierzźródło: comment_1645483597PzWfyIu63A6qDWMbchZdjR.jpg
Pobierzźródło: comment_1645515152NbMYnABkFuLSCd0kWwSz0A.jpg
Pobierz#ukraina #czolgi
@topikPajak: W T-72 i T-90 jest klasyczny silnik diesla. Turbina (jako pierwszy taki przypadek na świecie) zadomowiła się w T-80 ale tego modelu nie widziałem na żadnym zdjęciu. Z turbiny korzysta też Abrams i częściowo francuski Leclerc. W transporcie kolejowym chodzi o koszty, zużycie gąsienic, paliwo, oleje itp.