Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko439
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

685

Zdaniem policjanta pieszy był już na pasach

Nagrywający otrzymał mandat 1500 pln i 10pkt, za nie ustąpienie pierwszeństwa pieszemu. Mandat przyjął bo policjant mu powiedział, że pieszy był na drugiej zebrze. Czy mandat jest słuszny?

dashcambandit
dashcambandit
z
youtube.com
20.02.2022, 10:15:45
  • #
    polskiedrogi
  • #
    prawojazdy
  • #
    kierowcy
  • #
    afera
  • #
    policja
  • #
    stopcham
  • 683
    • Facebook
    • Twitter

Treści powiązane (5)

Ten mandat udało się uchylić

dashcambandit
z youtu.be
  • 42

Jedź bezpiecznie o ustępowaniu pierwszeństwa

dashcambandit
z youtu.be
  • 30

Komentarze (683)

najlepsze

PajonkPafnucy
PajonkPafnucy
20.02.2022, 10:29:46
  • 705
Mandat słuszny, pieszy wyraźnie chciał przejść, jadący z przeciwka odczytał prawidłowo jego intencję i się zatrzymał. A co powiedział policjant nie wiadomo bo tego nie słychać i właściwie to nie ma znaczenia co powiedział, film jasno pokazuje wykroczenie popełnione przez nagrywającego.
  • 94
dashcambandit
dashcambandit
20.02.2022, 10:33:13
  • -292
@PajonkPafnucy: jadący z przeciwka nie miał możliwości przejazdu bez zmuszania pieszego do zmiany swojego tempa, więc musiał się zatrzymać.
PajonkPafnucy
PajonkPafnucy
20.02.2022, 10:41:43
  • 440
@dashcambandit: Kierujący zlekceważył czytelne sygnały(pieszy przed przejściem) oraz(ustępujący pojazd z naprzeciwka) jeżeli to za mało żeby się domyślić że ktoś chce przejść to trzeba być ślepą dzidą i mandat się należy jak psu buda.
dashcambandit
dashcambandit
20.02.2022, 10:42:44
  • -260
@PajonkPafnucy: przeczytaj ze zrozumieniem co to znaczy ustąpić pierwszeństwa
Skorpino
Skorpino
20.02.2022, 10:19:23
  • 174
Jak przyjął to znaczy że poczuwał się do winy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 29
dashcambandit
dashcambandit
20.02.2022, 10:21:01
  • 53
@Skorpino: nie koniecznie, mógł zostać wprowadzony w błąd tak jak tutaj: https://youtu.be/JrvOCavH--w
Usunelem_Konto
Usunelem_Konto
20.02.2022, 16:44:22
  • -55
@dashcambandit: Jaki bład? Chce tylko zaznaczyć , ze gość był 20 cm od pasów. Każdy normalny kierowca już by sie zatrzymał i to w deszczowy dzien tym bardziej by przepuścił przechodnia. Szkoda, ze większego nie dostał.
dashcambandit
dashcambandit
20.02.2022, 16:45:55
  • -60
@Usunelem_Konto: zgodnie z przepisami nie masz takiego obowiązku
tomasz-saczynski
tomasz-saczynski
20.02.2022, 10:36:15
  • 109
Pieszy jasno wskazywał chęć przejścia, pojazd z naprzeciwka zatrzymywał się przed przejściem więc nagrywający miał obowiązek się zatrzymać, proste, tu nie ma miejsca na miękkie oceny.
  • 54
dashcambandit
dashcambandit
20.02.2022, 10:41:14
  • -71
@tomasz-saczynski: nie, masz obowiązek się zatrzymać tylko wtedy gdy pojazd jadący w tym samym kierunku przepuszcza pieszego, bo wtedy nie widzisz co się dzieje. Tutaj można było przejechać bez zmuszania pieszego do zatrzymania, ale należało zachować szczególną ostrożność i zmniejszyć prędkość - tego zabrakło.
recenzor
recenzor
20.02.2022, 12:47:03
  • 20
nie, masz obowiązek się zatrzymać tylko wtedy gdy pojazd jadący w tym samym kierunku przepuszcza pieszego, bo wtedy nie widzisz co się dzieje.


@dashcambandit: Mylisz pojęcia, negując zdanie @tomasz-saczynski, który napisał to co wynika z nowelizacji przepisów. Pieszy wyrażający zamiar wejścia na przejście dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem. Kierujący w takim wypadku musi zatrzymać pojazd.
Zacytowane przeze mnie twoje słowa dotyczą omijania pojazdu, który zatrzymał się przed przejściem dla
Massad
Massad
20.02.2022, 13:58:56
  • 39
@recenzor: A ustąpienie pierwszeństwa oznacza nie podejmowanie manewrów które doprowadziły by do zatrzymania lub zmiany tempa poruszania się pieszych.

W szczególności obowiązek zatrzymania pojazdu przed przejściem jak przechodzi pieszy dotyczy tylko sytuacji gdzie przechodzi osoba z widoczną niepełnosprawnością. W każdym innym przypadku, o ile nie omijamy pojazdu który zatrzymał się aby ustąpić pierwszeństwa pieszym, możemy przejechać przez pasy o ile nie wymusimy pierwszeństwa.

Wiec bazując z samego nagrania mandat był nienależny,
heheszkitroche
heheszkitroche
20.02.2022, 19:38:09
  • 59
Do tego dotarła właśnie nasza cywilizacja XD

Rozkminianie czy typ zrobił coś złego za co należy go ukarać gigantycznym mandatem bo śmiał przejechać z małą prędkością w momencie jak jakaś osoba była oddalona o dobre kilka metrów. Ktokolwiek uważa, że to "przewinienie" z filmiku kwalifikuje się na taką karę niech jebnie się w łeb.
  • 4
polski_nieburak
polski_nieburak
20.02.2022, 20:29:00
  • -14
@heheszkitroche: mandat nie jest gigantyczny - pół pensji minimalnej... no powinien być np. 25% pensji wg. PIT to wszyscy by się nauczyli. Niestety szychy z parlamentu nie zrobią prawa na swoich kolegów, więc ty jadąc matizem dostajesz karę, która ma uczyć gościa w najnowszym mercu czy lexusie...
jagoslau
jagoslau
20.02.2022, 20:45:52
  • 4
@heheszkitroche:

Również nie rozumiem takiej logiki. Przecież jeśli przyjąć ją za prawidłową, to ja nie mógłbym np. wyjechać na drogę krajową, bo trzeba ustępować pierwszeństwa wszystkim i zawsze, nieważne że znajdują 1000 m dalej xD Nie mógłbym też z tej drogi skręcić w lewo, bo 2km przede mną ktoś jedzie, a on przecież ma PIERWSZEŃSTWO!

Milicjanci powinni odpowiadać karnie, a każdy sąd taki mandat uwali.
Przemasu
Przemasu
20.02.2022, 20:49:28
  • 1
@polski_nieburak: Drugie pół pensji minimalnej wydajesz na mieszkanie na wynajem i najbliższy miesiąc wpieprzasz tynk ze ścian.
BTW: naniższa krajowa to 3010 BRUTTO - zostaje Ci 2300 z hakiem.
kinlej
kinlej
20.02.2022, 14:46:16
  • 29
A nie obowiązuje już ten przepis o "zmuszeniu do zmiany tempa"? W sensie że jak pieszy idzie i zdążymy spokojnie przejechać to można?
  • 20
Nieszkodnik
Nieszkodnik
20.02.2022, 14:57:03
  • 48
A nie obowiązuje już ten przepis o "zmuszeniu do zmiany tempa"? W sensie że jak pieszy idzie i zdążymy spokojnie przejechać to można?


@kinlej: obowiązuje, ale tutaj niektorzy go nie znają i są świętsi od papieża. W dodatku z automatu należy się zatrzymać przed pieszym tylko w sytuacji określonej w art. 26.7 - a to nie jest sytuacja z filmiku.
Krupier
Krupier
20.02.2022, 19:35:07
  • 1
A nie obowiązuje już ten przepis o "zmuszeniu do zmiany tempa"? W sensie że jak pieszy idzie i zdążymy spokojnie przejechać to można?


@kinlej: to jeśli pieszy będzie już na przejściu, ale my zdążymy przejechać i nie spowodujemy zatrzymania się pieszego to znaczy, że nie popełniliśmy wykroczenia?
Vetinari
Vetinari
20.02.2022, 19:44:07
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

harryrama
harryrama
20.02.2022, 10:47:57
  • 29
milicjancji za taką akcje powinni odpowiadać karnie .
Skoro nawet definicji ustąpienia pierwszeństwa nie rozumieją a jeżeli robią to z premedytacją to tym bardziej out .
Ale wiadomo , nic im nikt nie zrobi w kraju z kartonu
  • 1
DrJudym
DrJudym
20.02.2022, 21:06:48 via Wykop Mobilny (Android)
  • -7
@harryrama: xD o #!$%@?
Iudex
Iudex
20.02.2022, 19:48:03
  • 25
Moment moment, czy to na pewno jest wymuszenie pierwszeństwa? Pierwszeństwo nie oznacza bezwzględnego nakazu zatrzymania w momencie gdy widzimy innego uczestnika ruchu, który ma pierwszeństwo. Jak wyjeżdżacie z podporządkowanej i z daleka widzicie pojazd na głównej to czekacie aż przejedzie, czy może jedziecie, jeśli Wasze włączenie się do głównej nie powoduje, że tamten pojazd zwalnia?

Nie ma bezwzględnego nakazu zatrzymania się jeśli widzimy pieszego. Nie możemy tylko sprawić, żeby nasza jazda sprawiła
źródło: comment_16453820620cgiJieCxDncEsYsbZp34y.jpg
  • 7
Iudex
Iudex
20.02.2022, 19:48:11
  • 11
@Iudex:
źródło: comment_1645382890Xdt5jfIDM494fCvf6dtSoT.jpg
dashcambandit
dashcambandit
20.02.2022, 19:51:13
  • 1
@Iudex: dokładnie
ZjemCiKolege
ZjemCiKolege
20.02.2022, 19:56:40
  • 1
@Iudex: Króciutko dla milicjantów( ͡° ͜ʖ ͡°)
janek_kos
janek_kos
20.02.2022, 13:47:15
  • 23
Ja bym takiego mandatu nie przyjął ze względu na zapis z ustawy PoRD:

23) ustąpienie pierwszeństwa - powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby zmusić kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej zmiany prędkości, pieszego - do zatrzymania się, zwolnienia lub przyspieszenia kroku, a osobę poruszającą się przy użyciu urządzenia wspomagającego ruch - do zatrzymania się, zmiany kierunku albo istotnej zmiany prędkości;


Wg. nowych przepisów należy ustąpić pieszemu wchodzącemu na
  • 10
D.....o
konto usunięte 20.02.2022, 14:39:39
  • -14
@janek_kos: Myślę, ze pieszy zanim doszedł do przejścia był w ruchu i widząc jadące pojazdy zatrzymał się wyczerpując tą definicję z automatu.
Nieszkodnik
Nieszkodnik
20.02.2022, 14:53:54
  • 9
Myślę, ze pieszy zanim doszedł do przejścia był w ruchu i widząc jadące pojazdy zatrzymał się


@DeNuevo: czekając aż zatrzyma się ten pojazd, który się zatrzymał, bo powinien. Pojazd na sąsiednim pasie w żaden sposób nie wpływał na przejście pieszego przez pasy.
janek_kos
janek_kos
20.02.2022, 15:01:21 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@DeNuevo: zatrzymał się ze względu na drugi pojazd
m.....7
konto usunięte 20.02.2022, 12:01:26
  • 21
Kazdy w pol rozgarniety wie, ze chodzi o latanie dziury i wyciaganie kasy na socjal dla patoli a nie o hehe 'prawo'
  • 1
Murasame
Murasame
20.02.2022, 17:44:20
  • -5
@multikonto1337: Każdy wie, że ci co łamią prawo będą forsować narracje, że to łatanie dziury budżetowej. Tak samo jak patusy uprzykrzający imprezami życie sąsiadom będą forsować narrację, że kto dzwoni na policję ten kofident.
sicknature
sicknature
20.02.2022, 13:11:51
  • 18
Przecież to jest książkowy przykład zmian, jakie się ostatnio dokonały. Pieszy przy przejściu = bezwzględne pierwszeństwo i niezastosowanie się = 1500 złotych mandatu. Wykop klaskał uszami na te zmiany, bo bandyci na drogach szaleją i specjalnie rozjeżdżają pieszych. Dopiero jak każdy dostanie mandat 1500 za obcierkę lusterkiem, to przemyśli czy taryfikator jest w porządku.
  • 8
Massad
Massad
20.02.2022, 14:00:00
  • 26
@sicknature: a twój komentarz jest książkowym przykładem nie zrozumienia co oznacza obowiązek ustąpienia pierwszeństwa.
Lucider5
Lucider5
20.02.2022, 16:01:56
  • 23
@sicknature: wprowadzono pierwszeństwo pieszego, ale nie oznacza to że zawsze musisz się zatrzymać, tak jak i przy skrzyżowaniu ze znakiem ustąp pierwszeństwa. Jak masz ustąp to masz ustąpić pierwszeństwa? No tak. Ale czy trzeba sie zatrzymać? No nie. Z czego niby ma wynikać to że w takiej sytuacji na skrzyżowaniu nie trzeba się zatrzymywać, ale przed pieszym już tak?
Duszqable
Duszqable
20.02.2022, 19:40:54
  • -1
@Lucider5:

Jak masz ustąp to masz ustąpić pierwszeństwa? No tak. Ale czy trzeba sie zatrzymać? No nie.


Jak coś jedzie to tak
I przy pasach jak ktoś idzie to jest to samo
Mete
Mete
20.02.2022, 13:45:51
  • 17
to jest bardzo ciekawe pole do nadużyć, wystarczy podstawionego gościa puścić żeby sobie z godzinę pochodził po przejściu i czatować za rogiem i cyk z 10 mandacików po 1500zł i można wracać na fajrant
kto wie czy już na taki pomysł nie wpadli
  • 2
Bayzel_official
Bayzel_official
20.02.2022, 14:12:33 via iOS
  • 4
@Mete: Znając Polska policję i obserwując do czego są zdolni to myśle ze to tylko pikus ;)
meh123
meh123
20.02.2022, 20:51:54
  • 1
@Mete: Mój znajomy raz się #!$%@?ł, że niedaleko jego bloku, gdzie jest ograniczenie do 50 auta #!$%@?ą konkretnie.
Chodził po pasach Wte i nazad.
Wiesz co się stało?
Ktoś zadzwonił na policję, zatrzymali kolegę zapytać go czy coś ćpał i co #!$%@?.
NoMoRe
NoMoRe
20.02.2022, 20:23:21 via iOS
  • 12
Czytając komentarze, przydało by się zrobić osobny wykop z jakimś ekspertem (ale takim faktycznym ekspertem, mającym jakiś autorytet), który łopatologicznie wyjaśnia co i jak. Bo z tego co czytam to krzykacze krzyczą „mandat słuszny bo był zamiar wejścia na pieszy a takie były zmiany przepisów”, na co dostają komentarze (w większości minusowane), gdzie niektórzy starają się podejść do problemu od strony prawnej, a nie od strony „chłopskiego rozumu”.
  • 1
Yuusuke
Yuusuke
20.02.2022, 21:40:43
  • 3
@NoMoRe: tylko widać ile kretynów co nigdy nie prowadziło niczego oprócz rowera tutaj siedzi. Aż się przykro robi czytając takie bzdury jak większość tu pisze.
sireplama
sireplama
20.02.2022, 19:58:08
  • 10
Sorry ale wyraźnie chciał wejść. Mandat słuszny.
  • 19
dashcambandit
dashcambandit
20.02.2022, 19:59:04
  • -9
@sireplama: zapoznaj się najpierw z definicją ustępowania pierwszeństwa
lobozmarcin
lobozmarcin
20.02.2022, 20:01:08
  • -2
@dashcambandit: Oczywiście że słuszny mandat
dashcambandit
dashcambandit
20.02.2022, 20:06:11
  • 1
@lobozmarcin: zapoznałeś się z definicją o której mowa oraz z materiałem Dworaka?
elmo141
elmo141
20.02.2022, 17:45:47 via Android
  • 9
Ale przecież stał przy przejściu i właśnie sienna nie wbijał.
  • 6
dashcambandit
dashcambandit
20.02.2022, 17:49:52
  • -4
@elmo141: czy nagrywający wymusił na pieszym jakieś zachowanie?
elmo141
elmo141
20.02.2022, 19:03:34 via Android
  • 4
@dashcambandit nie wymusił, ale zgodnie z nowymi przepisami powinien go przepuścić. Lepiej się zatrzymać i niech sobie przyjedzie, niż wpakować się w kogoś bo się zastanawia i wlezie sobie z zaskoczenia.
dashcambandit
dashcambandit
20.02.2022, 19:09:00
  • -7
@elmo141: nie, zgodnie z nowymi przepisami pieszy miał pierwszeństwo i nikt tego nie neguje. Nie było zmiany w sposobie ustępowania pierwszeństwa
mblack
mblack
20.02.2022, 16:32:13
  • 9
Ten mandat to trochę przerost formy nad treścią, pieszy był też przysłonięty innymi samochodami, było ślisko, ktoś mógł jechać za kierowcą i nagle hamowanie mogło doprowadzić do kolizji. Auta by przejechały, pieszy by przeszedł i wszystko ok. Tym bardziej że widać duże zamieszanie na drodze i w taką pogodę osoba na ciemno ubrana jest słabo widoczna
  • 3
twar
twar
20.02.2022, 17:48:57
  • 7
@mblack:
tu nie chodzi o logike panie ale o wplywy do budzetu panstwa! :)
meh123
meh123
20.02.2022, 20:55:26
  • 2
@mblack:
A własnie ze względu na pogodę i widoczność, moim zdaniem nagrywający powinien się zatrzymać, tymbardziej jeżeli auto z drugiej strony już się zatrzymało.
Pieszy mógł mieć przeświadczenie, że samochody mu ustępują. Ktoś, kto by jechał za nagrywającym mógłbym nie zauważyć pieszego, a ten znajdowałby się już w niebezpiecznym miejscu drogi.
Osobiście bym się zatrzymał, pomijając już przepisy, tak dla bezpieczeństwa pieszego właśnie.
mblack
mblack
20.02.2022, 21:21:17
  • -1
@: @meh123: że względu na ilość rzeczy które się dzieją w tak krótkim czasie kierowca miał prawo nie zauważy pieszego. Np skupił się nad pojazdem przed który akurat zwalniał.
PoncjuszPijak
PoncjuszPijak
20.02.2022, 23:15:58
  • 8

Komentarz usunięty przez moderatora

derigen90
derigen90
20.02.2022, 23:31:34
  • -2
@PoncjuszPijak: oczywiście, że tak.
noswtg
noswtg
20.02.2022, 23:39:35 via Android
  • -1
@PoncjuszPijak wykopki, to ogólnie się cieszą ze wszystkiego, póki nie dotknie ich to bezpośrednio
louis_cyphre
louis_cyphre
20.02.2022, 21:49:33
  • 8
Kierujący nie wymusił pierwszeństwa na pieszym - kierujący powinien nie przyjmować mandatu, wygrałby w sądzie. Przerażające jest jak wiele ludzi nie rozumie przepisów (łącznie z policjantami, ale oni pewnie polują na zastraszonych kierowców nieznających swoich praw).
hans-papito
hans-papito
20.02.2022, 20:09:38
  • 8

Komentarz usunięty przez moderatora

TheDzions
TheDzions
20.02.2022, 21:04:11
  • -1
@hans-papito: no właśnie, w PL jest tak #!$%@? prawo i infrastruktura, że w sądzie to gówno by zwojował.

Jak się nie zgodzisz np z mandatem, i zostanie wniosek skierowany do sądu, to sąd będzie ustalał stan jaki był (i nie, sąd nie tylko sprawdza czy mandat był słusznie wystawiony za słuszne przewinienie xD) Sąd, stwierdzi np w tym przypadku, że policja nie miała racji np że pieszy był na drugiej zebrze
hans-papito
hans-papito
21.02.2022, 06:17:05
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

Silvestre_Cucumeris
Silvestre_Cucumeris
20.02.2022, 19:27:44
  • 8

Komentarz usunięty przez moderatora

Chicane
Chicane
20.02.2022, 19:33:13 via Android
  • 3
@Silvestre_Cucumeris bo jak pada to nic nie widać.
Silvestre_Cucumeris
Silvestre_Cucumeris
20.02.2022, 19:35:26
  • 2
bo jak pada to nic nie widać.


@Chicane: no rzeczywiście, widoczność fatalna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
N.....i
konto usunięte 20.02.2022, 19:41:24
  • -3
@Chicane: to trzeba się rozejrzeć. Słusznie dostał mandat, bo nie przepuścił pieszego.
jacek-derek
jacek-derek
20.02.2022, 20:45:54
  • 7
Policjanci i znajomość przepisów to się gryzie.
non-serviam
non-serviam
20.02.2022, 20:17:05
  • 6

Komentarz usunięty przez moderatora

dashcambandit
dashcambandit
20.02.2022, 16:21:42
  • 6
W takie sytuacji nagrywający powinien zmniejszyć prędkość tak aby mógł się zatrzymać, nie musiał się natomiast zatrzymywać.

Zatrzymanie się pojazdów przed przejściem dla pieszych, w

celu umożliwienia przejścia przez jezdnię pieszym oczekującym przy lewej

krawędzi jezdni przed oznakowanym przejściem dla pieszych, powinno stanowić

wyraźny sygnał dla kierujących pojazdami poruszającymi się w przeciwnym

kierunku niż pojazdy, które się zatrzymały przed przejściem, że piesi mogą

„odczytać” taką sytuację jako zachęcenie ich do wejścia na
  • 4
meh123
meh123
20.02.2022, 20:57:20
  • 1
@dashcambandit: Moim zdaniem musiał.
Pieszy zatrzymał się już przed przejściem bo widział nagrywającego jadącego w oddali, który nie wyglądał jak gdyby miał zamiar się zatrzymać = kierujący spowodował swoją jazdą zatrzymanie się pieszego
Mandat słuszny
szperacz
szperacz
20.02.2022, 21:41:13
  • 0
@dashcambandit: choć bys spędził pół zycia na tłumaczeniu tumanom przepisów to oni i tak wiedza lepiej. Wiekszosc nawet nie zna definicji ustapienia pierszenstwa.
dashcambandit
dashcambandit
20.02.2022, 21:44:33
  • -1
@szperacz: no niestety
T.....e
konto usunięte 20.02.2022, 22:03:46
  • 5
Nie stworzyl zadnego zagrozenia, a mandat pół wypłaty. Chory kraj
  • 2
nobrain
nobrain
21.02.2022, 00:58:55 via iOS
  • -1
@Thecule: mandaty sa za lamanie przepisow a nie stwarzanie zagrozenia, lol
dashcambandit
dashcambandit
21.02.2022, 08:08:45
  • 1
@nobrain: za stworzenie zagrożenia również jest mandat +1000zł do mandatu za wykroczenie które to zagrożenie spowodowało
barcelinho11
barcelinho11
20.02.2022, 21:11:54
  • 5
widzę, że moje nagranie wywołało niemałą burzę.
odniosę się w kilku zdaniach, bo łatwo się ocenia oglądając nagranie na kamerce robiąc co sekundę stopklatkę a co innego jest w samochodzie. pamiętajcie że kamerka ma obiektyw szerokokątny 135' i jest umieszczona za szybą, gdzie do początku pojazdu jest jeszcze z metr;
w tych warunkach czarna toyota, która nie ustąpiła pierwszeństwa zasłoniła mi pieszego;
policja stoi za budynkiem i nie widzi całości zdarzenia, tylko
  • 7
thonk
thonk
20.02.2022, 21:55:25
  • 2

Komentarz usunięty przez moderatora

szopa123
szopa123
21.02.2022, 01:02:12
  • 3
@barcelinho11: masz 7 dni jak przyjmiesz mandat, żeby się od tego odwołać.
A generalnie, jak bagieta ci coś mówi, to niech ci pokaże swoje nagranie. Brak nagrania... nie przyjmuje mandatu.
barcelinho11
barcelinho11
21.02.2022, 08:23:20
  • 0
@thonk: wiesz co, ja to wrzuciłem na mirko i napisałem 'ku przestrodze' żeby ludzie też nie dostali takiego durnego mandatu. sama sprawa działa się dynamicznie, a policjantowi powiedziałem o nagraniu i że pieszy nie wszedł na jezdnię, że wprowadził mnie w błąd i powiedział nie prawdę. nie miałem dobrego dostępu do nagrania podczas kontroli, dopiero w domu odpaliłem to sobie na spokojnie i postanowiłem podzielić się tym w necie. Ten wpis
Endrius
Endrius
20.02.2022, 20:10:25
  • 5
Ale chodzi o to czy był na pasach czy kierowca nie ustąpił pierwszeństwa? Bo na pasach nie był ale ewidentnie nie ustąpił pierwszeństwa tam gdzie powinien. O ile kojarzę cennik przenoszenia odpowiedzialności państwa za gównianą organizację ruchu na kierowców, to gdyby pieszy był na przejściu to kierowca dostałby 3k ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 1
HeniekZPodLasu
HeniekZPodLasu
20.02.2022, 21:32:12
  • 0
@Endrius: x2 jest za "recydwę".
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >
  • Wykopujący (685)
  • Zakopujący (157)

Hity

tygodnia

Żądamy przywrócenia poprzedniego wyglądu strony wykop.pl
13138
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Trwa potężna przecena gazu na rynkach - już 60 euro (282 zł) za MWh
3772
Wincy Orlenu.. wincy!!
3766
Prokuratur od Ziobry chroni brata komendanta Szymczyka.
3444
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #motoryzacja
  • #kierowcy
  • #samochody
  • #chamstwo
  • #gorzkiezale
  • #policja
  • #kamerasamochodowa
  • #bezpieczenstwo
  • #kolizje
  • #4konserwy

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki