Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko557
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

685

"Wzorowa interwencja" za brak maseczki - agresja, kajdanki i brak kultury

Krótka historia wczorajszej interwencji, w której byłem stroną. Książkowy pokaz "dobrego i złego" policjanta. Bucowatość, brak kultury, agresja do obywatela ze strony jednego funkcjonariusza. Szukanie zaczepki i prowokowanie. Gdy to nie podziałało, to czas użyć kajdanek i zapakować do słynnej "suki"

tkrtv
tkrtv
z
wykop.pl
dodany: 19.02.2022, 08:54:52
  • #
    policja
  • #
    rzeszow
  • #
    prawo
  • #
    polskapolicja
  • #
    maseczki
  • #
    koronawirus
  • 171
    • Facebook
    • Twitter

tl:tr — historia o tym, jak pomimo pełnej kultury i opanowania, zostałem skuty i zapakowany do mitycznej „suki” za brak maseczki.


Cześć wszystkim! 

Nigdy nie myślałem, że doczekam czasów, gdzie sytuacje z filmów staną się rzeczywistością. 


Dzień jak co dzień, na koniec dnia wyskoczyliśmy z kobietą na szybkie zakupy do galerii „Grafika” w Rzeszowie.


Wychodząc bocznym wyjściem, natrafiliśmy na dwóch funkcjonariuszy pewnie słynnej frakcji. Szanuje ich pracę, wiele lat temu miałem okazje docenić ogromnie to, że ów Panowie wykonują swoje czynności.


Zatem pomyślałem, że bywa — w końcu musiało się i mi takie spotkanie przytrafić. W końcu to jakieś nowe doświadczenie.


Jeden z Panów ładnie się przedstawił (niezbyt zrozumiałe, być może miał wadę wymowy. Nie wiem, nie mi to oceniać). Uruchomili kamerki zamontowane na wysokości piersi (już nawet jestem skłonny uwierzyć w to, że po "interwencji' nagranie magicznie zniknęły). Jeśli dobrze pamietam, to następnie zapytał mnie, czy znam powód i podrzucił jakiś artykuł. Nie pamietam co tam dokładnie padło, emocje podskoczyły, adrenalinka — sami rozumiecie. Drugi ani be, ani dzień dobry, ani „won, bo Cię odholuje”.


Jeszcze tylko dodam, że jeden z nich był prawdopodobnie starszym posterunkowym (jedna belka), a drugi miał bodajże trzy belki (sierżant sztabowy).


Zapytałem, czy Panowie wiedzą jak to będzie wyglądało. Że będzie to odbijana piłeczka. 


Zaczęła się cała procedura legitymowania. Nie noszę przy sobie dokumentów, więc poinformowałem o tym. Zatem zostałem przez pierwszego Pana poproszony o podane nr. PESEL. Wyklikał sobie numerki w swoim sprzęcie i zadał kolejne pytania:

- Imię i nazwisko — podałem.

- Zameldowanie — grzecznie odmówiłem podania tej informacji, ponieważ nie znajduje się w dowodzie osobistym.

- Imiona rodziców — odmówiłem z takiego samego powodu. Zostałem poinformowany, że takie dane są w dowodzie. Poprosiłem, czy kobieta może sprawdzić i jeśli faktycznie są, to je podam. 


Tutaj nagle szok, dołączył do rozmowy drugi — nie wiem jak go nazwać, nie chce nikogo obrażać, jednakże dla dodania dramatyzmu w całej historii, nazwijmy TO „krawężnikiem”.


Zatem, drugi krawężnik zaczął skakać do mnie Z MORDĄ, ze mam odpowiadać na wszystkie pytania. Poprosiłem o trochę kultury i zapytałem, czy podejmuje się także interwencji. Dostałem odpowiedź, że jest UWAGA — „asekuracyjnie” i może się udzielać.


Zaczęła się przepychanka słowna, krawężnik definitywnie próbował mnie sprowokować do agresji. Przykładowo, w pewnym momencie rozmowa wyglądała taka:


JA: Wstyd troszkę, za Pana, to jest ogromny wstyd (miałem na myśli krawężnika). Pan (ten pierwszy) wykonuje swoje działania, ładnie się przedstawił.


♂️Krawężnik: Panie, NIECH PAN się dowie jakie są przepisy, a potem mi mówi o kulturze, dobrze?


(chwile ciszy)…


♂️Krawężnik: Widział Pan na oczy przepisy?


Ja: Czy może się Pan przestać odzywać? (zauważyłem, ze ta rozmowa z nim nie ma sensu) 


♂️Krawężnik: Nie, nie mogę się przestać odzywać!


Ja: Aha, czyli ja muszę być prawnikiem lub policjantem, żeby znać przepisy? (tutaj wskoczył mi w słowa)


♂️Krawężnik: Proszę Pana, jeśli mówię ze czegoś nie muszę (???)…


Ja: Czy może mi Pan przestać przerywać? 


♂️Krawężnik: Proszę Pana, ja nie będę się Pana pytał, czy ja mogę mówić!


Ja: Kończymy, dziękuje. Koniec dyskusji. Dziękuje bardzo. (tutaj uznałem, ze nie ma co kopać się z koniem)


♂️Krawężnik: Może sobie Pan dziękować komu chce (czy rozumiecie to? takie odżywki w moja stronę poleciały)


Ja: KONIEC, dziękuje Panu bardzo, proszę przestać się do mnie odzywać. 


♂️Krawężnik: Nie, nie przestane. Będę się odzywał tyle ile będzie mi się podobało. A Pan tu stoi w miejscu. Ponieważ użyjemy przymusu bezpośredniego. 


Zapytałem pół żartem, pół serio, ze gdzie dystans 1.5m. Krawężnik odpowiedział, że „Proszę Pana, to jest interwencja i to On decyduje o odległości. Zatem sam się teraz złapał w sidła INTERWENCJI. Zapytałem, "czy w końcu Pan wobec mnie wykonuje interwencje, czy nie?" Odpowiedział, ze "legitymowanie, a interwencja to dwie różne rzeczy".


TERAZ UWAGA, HIT.

Krawężnik wyciągnął gaz i zaczął mnie straszyć, ze zaraz pojedziemy na komendę.


Coś tam chwile popsioczył. Nie wytrzymał ciśnienia, złapał mnie na ramie na wysokości tricepsa i rozkazał stanąć przy ścianie. OK, pomyślałem — będzie ciekawie. Zawinął mi rączki do tylu, zakuł kajdankami i jak kryminalistę zapakowali do suki marki Volkswagen Transporter. 


Jeśli kogoś interesuje to, co działo się dalej, to kontynuacje dopisze później.

Teraz uciekam, jak na kryminalistę przystało. Czarny pasek na oczach w tym wypadku jest wymagany.

ps. gdy się tylko dowiem, że nie wpłynie to negatywnie na całą sytuację, to udostępnię wszystkie materiały (video + audio) z powyższej interwencji.

 

595874395967634343685578_16452592815g2hPsPzzZlsLFYX2y7XeQ.jpg


Treści powiązane (1)

Część pierwsza nagrania

tkrtv
z youtu.be
  • 16

Komentarze (171)

najlepsze

ObserwatorZamieszania
ObserwatorZamieszania
19.02.2022, 09:26:58
  • 111
Ja myślę, że to sprawka komendantów wojewódzkich dobrze premiowanych podczas pandemii. To oni podejmują decyzje o nękaniu za brak maseczek i tą "siłową nadgorliwość", a policjanci chcąc zarobić na swoją miskę ryżu poniekąd muszą się z rozkazów wywiązywać. Mogą teoretycznie tym rozkazom się przeciwstawić ale w ten sposób skazują się na nieprzyjemności, nawet zwolnienie i długą batalię sądową z szefem.
  • 30
barman84
barman84
19.02.2022, 10:03:27
  • 177
@ObserwatorZamieszania: w Norymergii to samo mówili.
kfiatek_na_parapecie
kfiatek_na_parapecie
19.02.2022, 11:10:42
  • -26
@barman84: czyli wedlug ciebie to policjanci nie dostaja rozkazow od komendantow, ktore musza wykonywac?
Bielecki
Bielecki
19.02.2022, 11:38:57
  • 75
@kfiatek_na_parapecie: jeśli rozkaz jest niezgodny z prawem, to mają obowiązek odmówić jego wykonania
lukasus
lukasus
19.02.2022, 09:52:11
  • 46
Miras wrzucaj wszystko potem utajnią jako dowód w sprawie i bez nagłośnienia włos z głowy im nie spadnie tak to oni będą pod ścianą
  • 3
Camilli
Camilli
19.02.2022, 12:40:52
  • -3
@lukasus: Spiseg. Gruba sprawa gościa który zamiast nie przyjąć mandatu chciał zabawić się w prawnika i skończył jako zatrzymany do ustalenia tożsamości.

Jedyne co z opowieści OPa może być niezgodne z ustawą to brak ostrzeżenia bagiet o użyciu ŚPB w postaci XDDD Chwycenia za ramię. Powodzenia w dochodzeniu praw za szykanowanie i prześladowanie xD
tkrtv
tkrtv
19.02.2022, 12:56:29
  • 9
@Camilli: Nie, nie chodzi tutaj o maseczkę, nie chodzi tutaj o żaden "spiseg". Nikt nie chciał bawić się w prawnika, nie rozumiem skąd od razu takie nastawienie.

Nie miałem maseczki na twarzy, funkcjonariusze wykonują swoją pracę - wszystko rozumiem i szanuje. Jednakże jak usłyszałem to, w jaki sposób jeden z funkcjonariuszy się do mnie wyrażał, to niestety, to przeważyło.

Może Tobie to nie przeszkadza i OK, rozumiem. Jednakże ja nie mam
Camilli
Camilli
19.02.2022, 13:05:39
  • -4
Nie, nie chodzi tutaj o maseczkę


Przecież policja zaczęła od maseczki.

Nikt nie chciał bawić się w prawnika


Przecież rzucasz artykułami.

nie rozumiem skąd od razu takie nastawienie.


Bo dla osób zajmujących się prawem jest to 34589345 taka sama sytuacja i ludzie nadal się nie nauczyli. Przeczytali coś an super-prawo-pl i tak bawią się w... a szkoda gadać.

@tkrtv:
n.....a
konto usunięte 19.02.2022, 12:15:56
  • 29
źródło: comment_1645272955UsMwbzihv3TtZVbynP1P1s.jpg
pilkarskiswir
pilkarskiswir
19.02.2022, 09:29:40
  • 19
@tkrtv: chaotycznie to opisales i nic z tego nie wynika. Jaki byl powod zatrzymania jezeli podales dane? Dawaj ten filmik i dojezdzaj tych darmozjadow w sadzie za bezpodstawne zatrzymanie
  • 18
tkrtv
tkrtv
19.02.2022, 09:31:28
  • 18
@pilkarskiswir: Hej! Przepraszam za chaos, niestety pisałem to "w biegu", aby tylko z grubsza opisać temat. Właśnie siedzę i dodaje napisy do video. Wkrótce wszystko podrzucę.
Darchten
Darchten
19.02.2022, 09:45:05 via Android
  • 18
@tkrtv zawołaj jak już ogarniesz i dodasz nagranie
cichy_ginter
cichy_ginter
19.02.2022, 10:27:47
  • 5
@Darchten: wołaj. Jestem ciekawy tej sytuacji
jinnoman
jinnoman
19.02.2022, 11:59:26
  • 16
A najgorsze, że w marcu pewnie zniosą obowiązek noszenia masek. I dzisiaj jeszcze jesteś zagrożeniem, ale za tydzień to już będzisz wporządku. Cyrk.
  • 5
larvaexotech
larvaexotech
19.02.2022, 15:03:25
  • 1
@jinnoman: w takim razie wg. Ciebie na ile przed zniesieniem obowiązku nie powinno się jej penalizować? Wiemy już, że jak jest 2 tygodnie do końca obowiązku, to już mandat się nie należy. A jak są trzy tygodnie, albo cztery?
jinnoman
jinnoman
19.02.2022, 16:29:46
  • 2
@larvaexotech: Wogóle nie powinno się penalizować. Obowiązek nie ma podstaw prawnych, a tym bardziej naukowych.

Tym bardziej absurdalne, że w Irlandii na przykład już znoszą obowiązek, a w Polsce ci za to obiją morde jeszcze.

Ja sobie tylko wyobrażam sytaucje, gdzie policja ci łamie ręke, po 2 tygodniach obowiązek znika, a ty dalje chodzisz w gipsie. To nie jest wporządku.
larvaexotech
larvaexotech
19.02.2022, 17:37:50
  • 0
@jinnoman:
Trochę przez analogię jesteś w Holandii 1m przed granicą z jointem w ręku. Możesz go sobie legalnie palić, ale po zrobieniu kroku do przodu i przekroczeniu granicy, formalnie już łamiesz prawo. Tzn że jeden krok w przód / tył czyni Cię przestępca lub nie, "tym złym" lub "tym dobrym" itd.

Prawo nie jest zbiorem prawd absolutnych a jedynie lokalnym regulaminem i w pewnych sytuacjach trudno jest jednomyślnie powiedzieć "to jest
Camilli
Camilli
19.02.2022, 12:33:47 via Zakop
  • 11
Standard. Jak krowie na rowie: primo - legitymowanie to interwencja. Secundo - jeżeli policjant nie może ustalić Twojej tożsamości to jesteś zatrzymywany celem ustalenia tożsamości. Policjant zadaje Ci te pytanie by potwierdzić, ze zgadzają się z systemami. W przypadku posiadania dowodu osobistego po prostu sprawdza numer i serie z systemem. Innymi słowy chciałeś się bawić w prawnika i cwaniakowanie, a oni się wykurzyli i zamiast jak dziecku tłumaczyć to potraktowali Cię zgodnie
  • 18
Camilli
Camilli
19.02.2022, 12:37:11
  • 2
@tkrtv: Dla ciekawych jak się skończy opowieść OPa. Zostanie przewieziony na komendę, dostanie protokół zatrzymania, ustalą jego tożsamość i puszą. Razem z mandatem za wykroczenie lub wnioskiem do Sądu jak nie przyjmie.

Innymi słowy: zabawiłem się w prawnika i nie wyszło po raz 14530405 x aka "Zatrzymujo jako bandyte w kajdanki za brak mamseczki hurrr durrr."
tkrtv
tkrtv
19.02.2022, 12:42:43
  • 1
@Camilli: niestety, nie zostałem przewieziony na komendę. Niemniej jednak, dziękuję Ci bardzo za komentarz, bardzo wartościowy.
Camilli
Camilli
19.02.2022, 12:59:50
  • 4
@tkrtv: Czyli musieli ustalić Twoją tożsamość. Szczerze mówiąc myślałem, że jesteś kolejnym furiatem. Przepraszam.

Na przyszłość: kultura, brak podniesionego głosu to na 90% pouczenie. Policja to też ludzie, może trafić się buc, niedouczony, ale większości nie chce się szarpać czy wchodzić w potyczkę słowną.

Po drugie policjant MUSI:
1) Przedstawić się z stopnia imienia i nazwiska. Nie musi zrobić tego po raz drugi bo jeszcze nie wyłączyłeś nagrywania.
1a) Bagiety zawsze
sok_z_buraka
sok_z_buraka
19.02.2022, 11:55:12
  • 11
ps. gdy się tylko dowiem, że nie wpłynie to negatywnie na całą sytuację, to udostępnię wszystkie materiały (video + audio) z powyższej interwencji.

nie oszukujmy sie, nigdy tego nie zrobisz, bo pewnie wyglądało to troszkę inaczej :)
Róbcie screeny, poki mi nie usunie komentarza :D
  • 6
tkrtv
tkrtv
19.02.2022, 12:27:00
  • 2
@sok_z_buraka: Nie usunę, nawet odpiszę. Możesz mieć jak najbardziej swoje zdanie.

Pisząc tekst, który zacytowałeś, miałem na myśli to, czy udostępnienie nie będzie jakimś blokerem w wyciągnięciu konsekwencji z całej sytuacji.

Za kilka chwil udostępnię cały materiał z tekstem. :)
tkrtv
tkrtv
19.02.2022, 12:40:46
  • 1
@sok_z_buraka: w załączniku do wpisu dołączyłem pierwszą część nagrania
Camilli
Camilli
19.02.2022, 12:42:41
  • -1
Pisząc tekst, który zacytowałeś, miałem na myśli to, czy udostępnienie nie będzie jakimś blokerem w wyciągnięciu konsekwencji z całej sytuacji.


Nie będzie żadnym. Ewentualnie bagiety mogą Ci z prawa autorskiego na drodze cywilnej sprawę założyć za pokazanie twarzy, co się dzieje w 1% przypadków.

@tkrtv:
RafDan
RafDan
19.02.2022, 13:19:27
  • 7
@tkrtv Nie chce Ci mówić, ale to nagranie Cię pogrąża. Odmówiłeś im podania danych, to mieli powód żeby Cie skuć i przewieść na komendę w celu sprawdzenia tożsamości. A to że jeden policjant nie chciał spędzić z tobą wieczoru na dyskusji co masz podać a co nie, i chciał to załatwić szybko, to jedynie Twój i jego wybór. Jak nie wiesz co jest w dowodzie napisane, to po co się kłócisz? Rozumiem
  • 20
Smash
Smash
19.02.2022, 14:58:32
  • -4
@RafDan: OP popełnił błąd. Jadnakże kiedy Pani potwierdziła, że w dowodzie są umieszczone imiona rodziców, chciał współpracować.
RafDan
RafDan
19.02.2022, 15:19:14
  • 4
@Smash: Ale to już było po jego zatrzymaniu. Przecież Policjant nie będzie czekał 10h żebyś Ty łaskawie sobie sprawdził w Internecie co Ci wolno robić a co nie. Niestety, nieznajomość prawa działa na naszą niekorzyść. Wielokrotnie powtórzył że interwencja jest nagrywana, i może składać skargi. I w ten sposób to się właśnie robi. Pytali, nie podał danych, mieli powód to zrobić.
Smash
Smash
19.02.2022, 15:22:02
  • 0
@RafDan: W sumie coś w tym jest...
gunsiarz
gunsiarz
19.02.2022, 12:21:25
  • 7
że ów Panowie

„Ów” to ostatnimi czasy ogromnie modne słówko, którego gimbusiarnia kompletnie nie potrafi odmieniać.
  • 1
tkrtv
tkrtv
19.02.2022, 12:41:14
  • 1
@gunsiarz: dobrze wiedzieć, dzięki :)
mareckim
mareckim
19.02.2022, 16:46:09
  • 6
No i? Kręcisz gównoburzę, że policja zła i och, ach. Coś tam przeczytałeś, ale nie do końca wiesz w którym kościele dzwoni. Nie nosisz maseczki to nie noś. Mieli podstawę do wylegitymowania, nie zgadzasz się z nimi, spoko masz do tego prawo, sąd zdecyduje czy popełniłeś wykrocznie czy nie. Kozaczyłeś i nie chciałeś podać danych, żeby je potwierdzić w systemach policyjnych, a masz taki obowiązek, patrz. art. 65KW (§ 1. Kto umyślnie
  • 6
fakeman
fakeman
19.02.2022, 16:57:31
  • 0
@mareckim: wskaż mi proszę ustawowy obowiązek pamiętania jakichkolwiek danych podanych w art. 65
p.....1
konto usunięte 19.02.2022, 18:46:25
  • -1
@mareckim: art. 65 KW mówi o skłamaniu przy podawaniu danych osobowych. Gdzie tam jest cokolwiek o obowiązku podania czegokolwiek? Dla policji dowód osobisty powinien być wystarczającym dokumentem do przeprowadzenia identyfikacji.
mareckim
mareckim
19.02.2022, 20:15:05
  • 1
@package0x01: Przecież gość nie posiadał przy sobie dokumentu tożsamości, podał PESEL, więc po wrzuceniu go na bęben trzeba te dane jakoś zweryfikować, to że ktoś podał jakiś randomowy PESEL, nie znaczy, że należy on do niego, sam znam 3 różne PESLE znajomych, po to policjant rozpytuje, żeby mieć pewność z kim ma do czynienia...
Marakuja
Marakuja
19.02.2022, 14:01:33
  • 3
Plus covida to większą swiadomosc praw obywateli w walce z wladza wykonawcza - tylko oprocz praw macie tez obowiazki - a op zrobil największy blad - nie podal danych osobowych.
Pitermasa
Pitermasa
19.02.2022, 12:23:52
  • 3
Takie wyrwane z kontekstu fragmenty rozmów są o kant tyłka. Wrzucaj wideo.
  • 1
tkrtv
tkrtv
19.02.2022, 12:40:58
  • 1
@Pitermasa: w załączniku do wpisu dołączyłem pierwszą część nagrania
RafDan
RafDan
19.02.2022, 12:16:01
  • 3
Skoro mieli kamerki i uruchomili to będzie jeszcze ciekawiej :)
  • 1
tkrtv
tkrtv
19.02.2022, 12:46:08
  • 0
@RafDan: Tak, mieli kamerki, uruchomili przy nas na początku interwencji. Jeśli dobrze pamiętam, to nawet kamerka powiedziała "Dzień dobry, zaczynam nagrywanie" :D
bryndzus
bryndzus
19.02.2022, 11:10:09 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
Wołaj
  • 1
tkrtv
tkrtv
19.02.2022, 12:41:03
  • 1
@bryndzus: w załączniku do wpisu dołączyłem pierwszą część nagrania
Stay12
Stay12
19.02.2022, 16:25:04
  • 2

Komentarz usunięty przez moderatora

breskali
breskali
19.02.2022, 12:58:59
  • 2
To chyba oczywiste, że w celu weryfikacji podajesz imiona rodziców jeżeli nie masz dowodu... Więc nie wiem po co głupio się wymadrzales, że w dowodzie nie ma tych danych. Ciekawe jakie słowa padły chwilę przed rozpoczęciem nagrania...
  • 1
tkrtv
tkrtv
19.02.2022, 13:17:51
  • 0
Ciekawe jakie słowa padły chwilę przed rozpoczęciem nagrania


@breskali: musisz mi niestety uwierzyć na słowo, że przed rozpoczęciem nagrania, nie było niczego szczególnego. Jednakże to tylko słowa.
Amrif
Amrif
19.02.2022, 13:44:26
  • 1
Widzę że dodałeś w powiązanych część 1 nagrania, rozumiem że część 2 jest także i można także sie jej spodziewać dodanej?
  • 1
tkrtv
tkrtv
19.02.2022, 13:46:11
  • 2
@Amrif: Tak
_peszek_
_peszek_
19.02.2022, 13:06:10
  • 1
Wstrzymałem się z komentarzem do czasu załączenia filmu i teraz mogę już jasno stwierdzić.

k.....l
konto usunięte 19.02.2022, 12:13:29
  • 1
Nie mam czasu teraz zerknąć, ale jestem zdecydowanym przeciwnikiem tych gestapowskich milicjantów. Ja już sprawę o brak maski wygrałem, więc nie poddawaj się i leć z nimi!
Megawonsz_dziewienc
Megawonsz_dziewienc
19.02.2022, 12:12:18
  • 1
ps. gdy się tylko dowiem, że nie wpłynie to negatywnie na całą sytuację, to udostępnię wszystkie materiały (video + audio) z powyższej interwencji.

Czyli przedstawiasz całą sytuację w sposób ośmieszający policje i tak żeby to wyglądało, że jesteś nieskazitelny, a następnie unikasz dodania sosu, który jest w tym całym wysrywie najważniejszy? No niezłe prowo, niezłe. Prawie się nabrałem więc 2/10 za próbę XD
  • 2
crazy_wolf
crazy_wolf
19.02.2022, 12:19:05
  • -1
@Megawonsz_dziewienc: Ta jakby jakakolwiek interwencja ich nie ośmieszała. Nie żartuj sobie.
tkrtv
tkrtv
19.02.2022, 12:43:36
  • 1
@Megawonsz_dziewienc: w załączniku do wpisu dołączyłem pierwszą część nagrania
NOGGER-FRIENDLY666
NOGGER-FRIENDLY666
19.02.2022, 12:04:22
  • 1

Komentarz usunięty przez moderatora

frankenchrist
frankenchrist
19.02.2022, 11:55:21
  • 1
Szkoda, że bucowatość nie jest karana
RobertinoIncelino
RobertinoIncelino
19.02.2022, 22:32:02
  • 0
Kurva kto by pomyślał że takie czasy nadejdą, człowiek bez kawałka materiału na brodzie i policja go gnębi... Przecież to absurd jest.
freelook
freelook
19.02.2022, 17:00:16
  • 0
Po zdjęciu widzę, że już masz na sobie drelich więzienny :)
  • 1
tkrtv
tkrtv
19.02.2022, 18:45:35
  • -1
Pół żartem, pół serio - może to uruchomiło instynkt u jednego z funkcjonariuszy? :)

@freelook:
bregath
bregath
19.02.2022, 15:10:00
  • 0
Ten naburmuszony policjant być może nie dopełnił swoich obowiązków. Po pierwsze, do wylegitymowania musi być podstawa prawna. I załóżmy, że była, bo nie wiemy, jaki art. był podany. Pierwszy policjant się ponoć przestawił, więc spoko. Drugi policjant faktycznie nie musiał, bo w tym nie uczestniczył. Ale... w momencie założenia kajdanek przeszedł do interwencji i powinien, w dowolnym momencie trwania interwencji, podać swoje dane. Jeśli w ogóle tego nie zrobił (na filmiku nie
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >
  • Wykopujący (685)
  • Zakopujący (25)

Hity

tygodnia

Orlen może spodziewać się pozwów za zawyżanie cen. Niech temat zapłonie!
3801
Nie żyje Krzysztof Balawejder - prezes MPK Wrocław
3011
Może i nowy wykop nie jest czytelny, ale za to zawiera 2 razy mniej treści.
2326
Prowadzenie dyskusji na portalu Wykop.pl stało się niewykonalne
1871
Tentin_quarantino poprwawił szatę graficzną.
1402
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #wydarzenia
  • #prawo
  • #ciekawostki
  • #motoryzacja
  • #heheszki
  • #samochody
  • #wypadek
  • #pieniadze
  • #4konserwy
  • #bron

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl