Pilot z AirForce zrobił wytrzymanie tuż nad pasem, w celu jak największego wytracenia prędkości, tak jak się uczy normalnych lotników. Pilot z USNavy przywalił tak jak się ląduje na lotniskowcach gdzie jest krótki pas i lądowanie polega na złapaniu hakiem liny lub ucieczce na pełnej mocy na kolejny krąg. Zgadnijcie kogo powinni na emeryturze chętniej zatrudniać w liniach lotniczych... ( ͡°͜ʖ͡°)
@sicknature: Wiesz, udane lądowanie to takie po którym możesz samodzielnie wyjść z samolotu.( ͡°͜ʖ͡°) Aż mi się przypomniał gość który po udanym lądowaniu otrzymał ksywkę TSU(wymawiane su) "this side up", bo musiał się wyczołgiwać spod leżącego na plecach samolotu. Ponoć nawet mu strzałkę na owiewce namazali żeby pamiętał.
@Sangreal: kiedys jakis pilot wyjaśniał, że tak niestety Boeingiem 737 trzeba przyziemić, wizzair uzywa airbusów stad różnica w technice lądowania -spacja dla lennego- ( ͡°͜ʖ͡°)
Może to jest jak w tych pisemnych "uwagach" dla zespołu technicznego: - (zgłoszenie): system automatycznego doziemiania w autopilocie reaguje bardzo agresywnie powodując ogromny dyskomfort pasażerów podczas każdego lądowania - (odpowiedź): ten samolot nie ma systemu automatycznego doziemiania.
@viktorg: @John_archer: dlatego właśnie ukuto nazwy "touch the ground" i "hit the deck". Lądowanie na lotniskowcu nie jest w zasadzie lądowaniem, a bardziej kontrolowanym #!$%@?ęciem o pokład.
@rraaddeekk: Hornet może startować i lądować jak ,,tradycyjny" myśliwiec, piloci morscy też szkoleni są do lądowania i startów z konwencjonalnych pasów startowych. Różnica w lądowaniu ukazana na tym filmie wynika z budowy podwozia obu maszyn. F18 ma po prostu podwozie przystosowane do ,,kontrolowanego upadku" czyli twardego przyziemienia i najzwyczajniej może sobie na to pozwolić, podczas gdy F16 mógłby z dużym prawdopodobieństwem ulec uszkodzeniu podczas tego samego manewru.
Komentarze (165)
najlepsze
@dzikiknur: tego z większą ilością przelatanych godzin i udanych lądowań (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
Aż mi się przypomniał gość który po udanym lądowaniu otrzymał ksywkę TSU(wymawiane su) "this side up", bo musiał się wyczołgiwać spod leżącego na plecach samolotu. Ponoć nawet mu strzałkę na owiewce namazali żeby pamiętał.
@WojciechM-ce:
Może to jest jak w tych pisemnych "uwagach" dla zespołu technicznego:
- (zgłoszenie): system automatycznego doziemiania w autopilocie reaguje bardzo agresywnie powodując ogromny dyskomfort pasażerów podczas każdego lądowania
- (odpowiedź): ten samolot nie ma systemu automatycznego doziemiania.
https://youtu.be/xamx4OVRJSg?t=127
źródło: comment_1644149131YQIWDuL51C6H01cGuD7pOy.jpg
PobierzUs navy:
Navy seals: MERICA!!! FUCK YEA!!!
Komentarz usunięty przez moderatora
NAVY: pracownik etatowy z umową na czas nieokreślony: malina, tak się służbowym lata
Tak ich szkolą.
Lotniskowce. Mówi to panu coś panie Ferdku? ;-)