Ryanair najgorszą linią w UK w kwestii uzyskania zwrotu należności
Jak wynika z zestawienia przygotowanego przez "Which?" Ryanair jest najgorszą linią pod względem obsługi zwrotów podczas pandemii koronawirusa.
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- 68
- Odpowiedz
Jak wynika z zestawienia przygotowanego przez "Which?" Ryanair jest najgorszą linią pod względem obsługi zwrotów podczas pandemii koronawirusa.
darosoldier z
Komentarze (68)
najlepsze
... i w wszelkich innych kwestiach też!
I jak kasy nie chcą oddać to dzwonić do banku robić chargeback.
Linie lotnicze tak się tego boją, że swojego czasu był artykuł, że grozili umieszczeniem na czarnej liście ludzi co w ten sposób będą odzyskiwać kasę.
@darksaber: A chargeback nie jest od jakiejś kwoty? Lepiej PayPalem. Miałem kupione kilka lotów, wszystkie odwołali. Później oferowali jakieś śmieszne bony o wartości lotu (WizzAir przynajmniej dawał 120% wartości), kasy nie chcieli oddawać i ciągle coś ściemniali. PayPal pomógł im oddać dość szybko.
@darksaber: dla debetowej też możesz chargeback wykonać
Wizzair - 3900, - plus oczywiście bagaż jako klubowicz z jakąś tam zniżką, a w LOT 4100,- z bagażem, a wiadomo, że miejsca więcej niż w wizz. Sumarycznie chyba lot był nawet tańszy bo inne lotnisko docelowe było.
Ale oczywiście gdy już nie potrzebowałem to jep wizz przysłał ofertę za 1200, - za wszystko i wszystkich, ale
- Jakość ich usług to żaden sekret. Ot zwykły PKS który zawiezie z punktu A do B.
- Ceny w miarę przejrzyste (było o wiele lepiej).
W momencie wyboru płatności widzimy całkowita opłatę, nie ma już nic ukrytego
- odprawa tylko online. Nie rozumiem jaki to problem w 21 wieku. Click click w apce i gotowe. Przecież już nie trzeba drukować kart pokładowych
Samoloty to taki PKS mają rozkład.
A jak ma się to to ekologii to już wiadomo na czym wszystkim zależy w tym cyrku.