Ewolucja w akcji - w końcu opracowany prosty patent na to, aby kierowcy SUV-ów nie przerzucali ryzyka na innych użytkowników dróg. Wystarczy obudowanie dolnych partii karoserii wystającymi plastikowymi osłonami i cała przewaga SUV-a znika ( ͡º͜ʖ͡º)
@the_good_guy: ale to nie jest kwestia zabudowy. To się mogło stać z każdym samochodem, szczególnie jeśli koła najeżdżającego są większe od kół najechanego - plastiki i blacha niewiele tu mają do gadania, one się na Yarisie poddały i koło SUVa wjechało na koło Yarisa. A co dalej, to widać na filmie już dokładnie ¯\_(ツ)_/¯
@bidzej: wiem, to żart. widziałem nagrania takich akcji z niskimi samochodami w roli głównej i z dosyć pionowymi przeszkodami - wystarczy skręcone koło i napęd na przód
Możliwe, że jacyś przyjezdni.... samochód z wypożyczalni i kierowca nie ogarnął jeszcze kiery po prawej. We mnie tak przywalili amerykanie w UK. Dobrze, że ja byłem w 12t autobusie a ani w skodzie. Shit happens ...
@hubelot: Tak, był dostępny manual przed liftingiem. To przecież auto otwierające gamę LR, następca Freelandera. Nawet na otomoto jest kilkanaście sztuk z manualem do kupienia.
Dobry wytrych na tych którzy przesiedli się w SUVy z poczucia "bezpieczeństwa".
Dla rozjaśnienia. Dokładnie takie osoby, które się przesiadły dokładnie z takich pobudek paradoksalnie bardzo często jeżdżą nieostrożnie, nierzadko z dawką pogardy do innych użytkowników drogi.
@niko444: Nie wygląda? Większość ludzi woli suvy niż jazdę karawanami kombi. Dodatkowo mają wyrąbane na wszystkie dziury i krawężniki i łatwiej się wsiada
@niko444: Wyżej siedzisz, więc widzisz co się dzieje przed takimi kurduplami i znacznie łatwiej wsiadasz/wysiadasz, do tego nawet ducato ci nie świeci w lusterka (zbyt mocno xD). Jeśli to faktycznie SUV, a nie crossover z silnikiem na 3 gary i 60 koni, to pójdzie w trochę słabszym terenie niż przeciętny kompakt czy kombi.
@tos-1_buratino: rozbraja mnie to jak ludzie myślą, że suvy są bezpieczniejsze od osobówek bo są większe. No, ale cóż ja spotykam ludzi, którzy do dziś myślą, że blachy na samochodzie muszą być grube bo wtedy auto jest bezpieczne a te nowe auta to się wyginają od dotyku więc są bardzo niebezpieczne....
@paczo32:jeśli yaris to zajebiste auto a jest z najnizszego segmentu to ciekawe co sądzisz o wyższych segmentach, wyjebiste w kosmos? Czy może lepsze są gorsze ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (111)
najlepsze
Dla rozjaśnienia. Dokładnie takie osoby, które się przesiadły dokładnie z takich pobudek paradoksalnie bardzo często jeżdżą nieostrożnie, nierzadko z dawką pogardy do innych użytkowników drogi.
Jeśli to faktycznie SUV, a nie crossover z silnikiem na 3 gary i 60 koni, to pójdzie w trochę słabszym terenie niż przeciętny kompakt czy kombi.