Tesla jest o lata świetlne przed... Teslą
Były inżynier Tesli pokazuj jak ciągle ulepszany jest model S na przykładzie klamki. Uproszczenie klamki znacznie zmniejszyło ryzyko awarii. Wartko obejrzeć całość, na koniec jest ciekawostka co to jest DFMEA i co ma wspólnego z głupotą użytkowników.
lukaszw_ z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 147
- Odpowiedz
Komentarze (147)
najlepsze
- spieprz produkcyjnie towar gdzie w 98 roku volkswagen zrobił to to samo na mikrostyczkiach w golfach
- zmień konstrukcyjnie, by nie było reklamacji bo już masz dość obsług gwarancyjnych tego bubla
- Mirki obsrane na miętowo! XD
@blackmilk: Wszyscy popełniają błędy podczas projektu/produkcji. Chodzi o to, jak szybko Tesla je poprawia. Duzi producenci robią "lifty" co kilkanaście miesięcy. Tesla pracuje tak jak firmy IT, mają wdrożoną "Ciągłą Integrację" i potrafią zmieniać swoje produkty... w cyklach godzinnych (!) - oczywiście nie mówimy wtedy o dużych zmianach ale dzięki między innymi obcinają koszty serwisu i koszty produkcji.
Duzi chłopcy w stylu VR/Ford przez dwa lata będą udawać że nic się nie dzieje, dopiero jak prawnicy ich przycisną to przyznają że mają wadę fabryczną i zrobią call albo wymienią po cichu podczas przeglądów
Tak, zgadzam sie. Tesle sa opiewane jako inzynieryjne majstersztyki a po przyjrzeniu sie okazuje sie ze to jest niedorobka goniaca niedorobke i fanboje potem udowadniaja ze jednak nie jest tak krzywo jak ktos tam napisal...
@kwanty: Musza poprawic bo taki VW czy ford ma juz lata praktyki i nie musi na szybko poprawiac czegos co dziala te pare lat jak jest spartolone. A tesla musi bo jest kiepskie jak produkty PRL.
Jak widze "naprawe" tej klamki i przypomne sobie klamki w starszych samochodach to po pierwsze, tamte klamki sa mniejsze i mniej zawodne (ten niedorob teslowski polegnie jak tylko woda sie tam dostanie i zamarznie) oraz bardziej wytrzymale (ten niedorob teslowski pojdzie do wymiany jak zamarznie i ktos zacznie
@Piperonsy: To sobie porównaj z modelami 3/Y schodzącymi z fabryki w Chinach, albo tymi które będą produkowane pod Berlinem.
Różnica w jakości jest gigantyczna. Tesla S/X była produkowana na rynek USA, gdzie takie rzeczy przechodzą. To był też samochód składany praktycznie ręcznie - stąd wiele problemów ze spasowaniem.
Tesle 3/Y produkowane w Chinach to zupełnie inna koncepcja. Oni tam podciągnęli jakość na europejski
@msuma: W tym przypadku tak ale z tego co wiem przynajmniej do jednej firmy zostaly zgloszone reklamacje i musial byc produkt wzmacniany.
iPhone na zachodzie to normalny telefon a nie
Super materiał dla zainteresowanych #motoryzacja i #tesla