Tesla jest o lata świetlne przed... Teslą
Były inżynier Tesli pokazuj jak ciągle ulepszany jest model S na przykładzie klamki. Uproszczenie klamki znacznie zmniejszyło ryzyko awarii. Wartko obejrzeć całość, na koniec jest ciekawostka co to jest DFMEA i co ma wspólnego z głupotą użytkowników.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 147
Komentarze (147)
najlepsze
- spieprz produkcyjnie towar gdzie w 98 roku volkswagen zrobił to to samo na mikrostyczkiach w golfach
- zmień konstrukcyjnie, by nie było reklamacji bo już masz dość obsług gwarancyjnych tego bubla
- Mirki obsrane na miętowo! XD
W tesli chłopaki przekombinowali, bo pewnie pierwszy raz klamkę robili, aż w końcu przyszedł jakiś Polski inżynier i pokaz jak trzeba zrobić ;) Teraz ta klamka wygląda na nieśmiertelną- przynajmniej od strony elektroniki.
@blackmilk: Wszyscy popełniają błędy podczas projektu/produkcji. Chodzi o to, jak szybko Tesla je poprawia. Duzi producenci robią "lifty" co kilkanaście miesięcy. Tesla pracuje tak jak firmy IT, mają wdrożoną "Ciągłą Integrację" i potrafią zmieniać swoje produkty... w cyklach godzinnych (!) - oczywiście nie mówimy wtedy o dużych zmianach ale dzięki między innymi obcinają koszty serwisu i koszty produkcji.
Tak, zgadzam sie. Tesle sa opiewane jako inzynieryjne majstersztyki a po przyjrzeniu sie okazuje sie ze to jest niedorobka goniaca niedorobke i fanboje potem udowadniaja ze jednak nie jest tak krzywo jak ktos tam napisal...
@kwanty: Musza poprawic bo taki VW czy ford ma juz lata praktyki i nie musi na szybko poprawiac czegos co dziala te pare lat jak jest spartolone. A tesla musi bo jest kiepskie jak
@Piperonsy: To sobie porównaj z modelami 3/Y schodzącymi z fabryki w Chinach, albo tymi które będą produkowane pod Berlinem.
Różnica w jakości jest gigantyczna. Tesla S/X była produkowana na rynek USA, gdzie takie rzeczy przechodzą. To był też samochód składany praktycznie ręcznie - stąd wiele problemów ze spasowaniem.
Tesle 3/Y produkowane w Chinach to zupełnie inna koncepcja. Oni tam podciągnęli jakość na europejski poziom.
ogólnie w polonezach też psuły się klamki i centralny w tych nowszych co już miały ten bajer
@msuma: W tym przypadku tak ale z tego co wiem przynajmniej do jednej firmy zostaly zgloszone reklamacje i musial byc produkt wzmacniany.
@Largenss: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Super materiał dla zainteresowanych #motoryzacja i #tesla
Wszyscy narzekają na jakość kamer w tesli, a to są te same co montowali na samym początku.
Jak ci się rozładuje aku to nie otworzysz bagażnika, bo przycisk jest wewnątrz, a nie ma czym zasilić silniczka. Tym samym nie ma jak go doładować. Po prostu perpetum-debile.
Problem, który nie istnieje w normalnym samochodzie, w Tesli jest wyzwaniem (jest gdzieś awaryjne otwieranie).
@vries: każda technologia ma plusy i minusy. Tak samo można powiedzieć że samochody spalinowe mają problemy które nie istnieją w elektrykach ¯\_(ツ)_/¯
@vries:
Jest dojście do klem do których można dostać się z zewnątrz i stamtąd zasilić.
ma być jak najtaniej przez czas gwarancji. Ale projektowy czas życia produktu w automotive to standardowo 12 lat i 200k km przebiegu więc ciągle taki okres jest brany pod uwagę jako ten, kiedy ma być tanio.
To mają produkować jak najdrożej?
Równie dobrze mógłby napisać Tesla jest 10km przed teslą.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Widziałem jak zmieniają koła w Tesli i było to tak samo jak w Polonezie #pdk
Gosc pisze, ze jego znajomy nie umiał tzn ze się nie da. Nawet jak mu pokazałem zrzut ekranu gdzie się resetuje tpms to gość dalej nie rozumie jakiebzdury pisze. Serio nie wiem czy to beton czy głupota.