Białe elektryczne samochodziki wyciągnięte rodem z hali produkcyjnej sterowane przez czarnoskórych inżynierów na pustyni. Wygląda, że to nie będzie tania budowa. ( ͡°͜ʖ͡°) Od czasów postawienia piramid wszyscy wiedzą, że tanio i niezawodnie to można przenosić materiały na plecach ludzkich za psi grosz.
Już widzę jak to się nada na budowie żelbetowej, w takich sterylnych warunkach i z przygotowana infrastruktura można się poruszać, ale w praktyce słabo i nieprzekonujące
Jakieś marketingowe jeżdżące gówno po płaskim pustynnym terenie według danych z GPS. Równie dobrze można pokazać chiński odkurzacz jeżdżący po mieszkaniu.
Budowa na której nie ma pracowników fizycznych - śmierdzi mi na kilometr bo tu (prawdopodobnie) nie chodzi o zbudowanie czegoś tylko o sam fakt budowania, sponsorowany zresztą przez producenta konkretnej marki celem promowania wejścia w nowy segment sprzedaży.
@Fixeron: no a jak mają zaczynać? Wszystko testuje się w warunkach laboratoryjnych to i budową tez musi być specjalna żeby pijany Zdzisiu się w taką taczkę nie wpierdzielił. Na pewno nie ma jeszcze żadnej homologacji więc w razie wypadku byłby przypau
0:10 - Jeżdżą same ale żeby podłączyć ładowanie to potrzebny jest już człowiek?! Serio nie dało się zaprojektować ładowania tak żeby podłączały się też autonomicznie?
@StaryPierdziel: To osobna infrastruktura by była. Na tym momencie nieistotna. Ale oczywiście że docelowo wjeżdzałyby do doku ładowania. Jak kosiarki czy odkurzacze.
Komentarze (57)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Od czasów postawienia piramid wszyscy wiedzą, że tanio i niezawodnie to można przenosić materiały na plecach ludzkich za psi grosz.
Komentarz usunięty przez moderatora
Serio nie dało się zaprojektować ładowania tak żeby podłączały się też autonomicznie?
tym robotom brakuje krytycznych umiejętnośc oceniania ryzyka ( ͡° ͜ʖ ͡°)