KE nie respektuje zasady neutralności technologicznej i narzuca nam elektryki
![KE nie respektuje zasady neutralności technologicznej i narzuca nam elektryki](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1635763059DfuO5EEsJtgQyEd9GaSBND,w300h194.jpg)
Tomasz Bęben Dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM) widzi ciekawą przyszłość przed branżą, ale także dostrzega potrzebę aktywnej polityki
![ObserwatorGospodarczy](https://wykop.pl/cdn/c3397992/ObserwatorGospodarczy_3uRXFxIxdn,q52.jpg)
- #
- #
- #
- 16
- Odpowiedz
Komentarze (16)
najlepsze
Nie wiem gdzie się uchowałeś, że nie rozumiesz co jest elementem eksploatacyjnym.
Ani to to ekologiczne, ani tańsze, ani wygodniejsze.
Tzn będą, ale nikt normalny tym nie będzie jeździł zwłaszcza w zimę ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
A teraz płaczą, że nie da się sprzedawać super cienkich łańcuchów rozrządu i kilku turbosprężarek
@gl0wa: Oprócz VW produkcja jest na papierze. Mają w ofercie modele z dostawą za... rok. Albo popierdówki typu Opel Ampera w którym wsadzili silnik elektryczny zamiast spalinowego bez większych przeróbek. Nawet Ford Mustang e-mach (flagowy elektryk Forda) jest produkowany w niewielkiej ilości i są półroczne obsuwy w dostawach. Audi ma wypaśneg e-trona ale produkuje go w takiej ilości, że trzeba czekać rok?!?
To wszystko jest tylko udawanie produkcji. Większość dużych koncernów nie ma ani wysokowydajnych linii produkcyjnych dla swoich EV a przede wszystkim nie ma komponentów (akumulatorów). Nie są i długo nie będą w stanie produkować EV na masową skalę - to co robią to jest jakaś manufaktura :-/ Oni chcą je mieć w katalogach ale nie chcą ich sprzedawać bo to jest dla nich
@kwanty: na papierze to byłoby gdyby nic nie produkowali albo nie prowadzili prac nad rozpoczęciem produkcji. Sprzedaż elektryków rośnie wykładniczo.