Miałem ostatnio przyjemność, bo zadzwoniła do mnie pani Klara i tak sobie porozmawialiśmy. Ja pytałem ją ile ma wzrostu a ona pytała mnie z jakiego jestem województwa i tak w kółko :)
Jakieś dwa albo trzy lata temu kiedy zadzwonili do mnie z jednej z firm odpowiedzi osoby po drugiej stronie były tak bezsensowne, że zacząłem się zastanawiać czy to przypadkiem nie są jakieś boty. Kiedy na moje słowa, które brzmiały "rucham twoją starą" poprosił o adres na który ma wysłać zaproszenie na pokaz to już miałem 100% pewności, że rozmawiam z automatem.
@breskali: raz do mnie zadzwonił koleś, nawijał cały czas... Ja gadam, a ten bez przerwy gada swoje. Dla testu zacząłem przeklinać, i jakie moje zdziwko było gdy się okazało że to faktycznie osoba tam siedziala x
@kuma_kuma: w Kanadzie gdy nie maja jawnego wpisu to nie moga dzwonic bo juz od razu popelniaja wykroczenie. Te RODO #!$%@? zmienilo. Fotowoltaika musi sie im zajebiscie oplacac ze tyle kasy na ten system wydali. Ceny z dupy wg mnie nadal, na granicy oplacalnosci a nikt nie bedize od was pradu kupowal jak co 3 dom bedize mial panele, wbijcie to sobie do glowy. W zimie slonce slabo daje w
@kuma_kuma: oj powiem Ci, że mógłbyś się zdziwić jak trudne by to było. Nawet w dobie konieczności rejestrowania kart sim, osoba z odpowiednią wiedzą może nabywać numery VOIP niemal bez ograniczeń, nie mówiąc o tym, że pewnie te numery są nabywane na słupy (jednen z miliardów scenariuszy:) ktoś wmawia tym słupom, że właśnie dostały się do zdalnej pracy i niedługo dostaną służbowy telefon. Nie mam pojęcia kto za tym stoi,
Osoba która siedzi w call center ma wczesniej nagrany głos I po prostu wciska klawisze. Jak odpowiesz nie według skryptu no to albo powtarza pytanie jak do debila albo się rozłącza.
@turbaniuszdywaniusz: obie opcje są możliwe - są bindy, ale są już też boty które się ustawia jak zwykłego chatbota, które mają rozpoznawanie głosu i odpowiadają również głosowo i całkiem nienajgorzej to działa (o ile oczywiście ktoś kumaty to ustawi przewidując odpowiednio dużo możliwości)
Nie wiem czy wiecie, ale to nawet nie jest bot, bo te nagrane kwestie są po prostu odpalane przez pracownika call center, co jeszcze nadaje dodatkowego absurdu tej procedurze xD
@TavarishPiesov @jakos_to_bedzie_albo_i_nie też jestem zdania, że to bot - nikt nie kontynuował by klikania słysząc absurdalne odpowiedzi których czasami udzielam
@rafalkosnozawszenapropsie: Na razie przez telefon. Gorzej będzie jak Klara przyjdzie pod twoje drzwi przekonywać do zakupu minigunem w miejscu ramienia ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (273)
najlepsze
Ja pytałem ją ile ma wzrostu a ona pytała mnie z jakiego jestem województwa i tak w kółko :)
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie mam pojęcia kto za tym stoi,
Osoba która siedzi w call center ma wczesniej nagrany głos I po prostu wciska klawisze. Jak odpowiesz nie według skryptu no to albo powtarza pytanie jak do debila albo się rozłącza.
@jakos_to_bedzie_albo_i_nie też jestem zdania, że to bot - nikt nie kontynuował by klikania słysząc absurdalne odpowiedzi których czasami udzielam
na razie nieudolnie XD