Zaletą tramwaju jest to, że jeździ na prąd i właściwie tyle. Jeżeli rozwiązany zostanie problem z koniecznością częstego ładowania autobusów elektrycznych, to właściwie tramwaje przestaną mieć sens. Taniej jest zrobić i utrzymać buspas niż torowisko. Łatwiej wyznaczyć nową trasę i da się zrobić objazd. W przypadku awarii jednego autobusu, inne autobusy mogą go po prostu ominąć, a chwilowy brak napięcia nie powoduje, że cała komunikacja stanie. No i jak widać, autobusy lepiej
Zaletą tramwaju jest to, że jeździ na prąd i właściwie tyle
@diel: A porównaj sobie ile osób wchodzi do przeciętnego tramwaju, a ile do przeciętnego autobusu. Aha, tylko mi nie wyskakuj, że wystarczy więcej autobusów - bo to oznacza więcej kierowców, więcej maszyn, więcej przeglądów, więcej części, a kto za to płaci? Pan płaci, pani płaci, my płacimy...
Komentarze (191)
najlepsze
@diel: A porównaj sobie ile osób wchodzi do przeciętnego tramwaju, a ile do przeciętnego autobusu. Aha, tylko mi nie wyskakuj, że wystarczy więcej autobusów - bo to oznacza więcej kierowców, więcej maszyn, więcej przeglądów, więcej części, a kto za to płaci? Pan płaci, pani płaci, my płacimy...
Komentarz usunięty przez moderatora
@nabzd: Bezładność to ty masz pod kopułą.