@Adunio: usprawieliwiony, bo jechal tak szybko, ze sie rozmywaly, wiec jak mial zobaczyc co na nich jest. A tak w ogole znaki to tylko sugestia nie mowiac, ze jest ich za duzo i sa zle ustawione( ͡°͜ʖ͡°)
no debil. w takich sytuacjach #!$%@? się albo w słupki, albo w pas zieleni, albo prawym awaryjnym - a ten wybrał czwartą opcję i postanowił wyhamować #!$%@?ąc się w inne samochody ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
@kwaz1: Ludzie po prostu nigdy nie hamowali awaryjnie i nie wciskają hamulca do oporu- w nowszych ogarnia to komputer, w starszych twardnieje i stuka (ABS) im pedał pod butem i panika, że może coś się zepsuło albo co. Na kursach właśnie powinno być hamowanie awaryjne np. z setki, żeby zobaczyć, jak to auto się zachowuje w porównaniu nawet z ostrzejszym hamowaniem- to nie jest "płaszcz spadający z tylnego siedzenia", tylko
przeciez jak juz widzial ze jest w dupie to mogl odbic w lewo i nawet nie ladowac sie w pacholki tylko w ten kawalek asfaltu na ktory zjechal nagrywajacy, a nawet jak by sie wpierdzielil w pacholki to do duzego znaku pewnie by sie zatrzymal. Obie opcje sa lepsze niz bezczelnie wjechac komus w dupsko...
Edit: wyglada to jak by awaryjnie zaczal hamowac jakas sekunde przed uderzeniem, dop wtedy w mercu wlaczyly
Komentarze (260)
najlepsze
źródło: comment_16304104117RH3yygVOtVa82xOvNh2nY.jpg
PobierzNa kursach właśnie powinno być hamowanie awaryjne np. z setki, żeby zobaczyć, jak to auto się zachowuje w porównaniu nawet z ostrzejszym hamowaniem- to nie jest "płaszcz spadający z tylnego siedzenia", tylko
źródło: comment_1630408679cHrTGLTgnVejGM4vi5KvVg.jpg
PobierzEdit: wyglada to jak by awaryjnie zaczal hamowac jakas sekunde przed uderzeniem, dop wtedy w mercu wlaczyly
Więc wg polskich przepisów to stłuczka, a nie wypadek.