@bajlando: pal licho nawet jesli klient nie umie korzystać z wyszukiwarki, ale skoro pracujesz w sklepie, a nawet chyba jestes jego wlascicielem to tobie powinno zalezec zeby ktos kupil od ciebie, a nie wysylasz go z pogarda na bazar.
z jednej strony olac i kupic gdzies gdzie "klient nasz pan", ale z drugiej dlaczego tolerowac chamstwo.
@bajlando: No właśnie sam nie rozumiem. Przecież wszystko jest wyjaśnione. A panie Anks pisze, że po prawej stronie nie ma menu. Wszystko k#$#a jest i łatwe w obsłudze. Szczególnie dla osoby, która się tym zajmuje ,,profesjonalnie". Może i pracownik firmy (lub właścicielka) był niemił, ale sam wykop to brednie i informacja nieprawdziwa.
@Anks: A nie wspomniałaś, że miałaś zamiar kupować rajstopy w ilościach hurtowych aby auto do tego było niezbędne. Nie jestem przeciwny zakupom przez internet ale czy czasem nie prościej przejść się do marketu osiedlowego lub sklepu "na rogu". Po co robić z igły widły. A poza tym raczej użyłbym "przywieźć" a nie "przywieść" strażniczko ortografii ;)
Tyle się mówi o istotności dobrego kontaktu z klientami w sieci, a tu taka porażka. Tym bardziej, że to jest sklep internetowy i jedyna forma zdobycia klientów dla nich to reklama, wyszukiwarki i właśnie polecanie przez klientów.
Jak bardzo trzeba byc zje banym, zeby takie denne historie umieszczac na wykopie? Kazdy normalny czlowiek mialby to w dupie, ale czasami znajdzie sie jakis niepelnosprawny "specjalista" i robi afere o wielkie nic. Otoz pani "specjalistko" - ta "afera" jest reklama dla nich - napewno sa bardzo wdzieczni za nia, a przy okazji pewnie maja satysfakcje, ze zblaznilas sie tymi zenujacymi przechwalkami na blipie (kur wa, co to w ogole jest ten
Zgadzam się... Ta rozmową to w ogóle jakiś fail. Żadnych zwrotów grzecznościowych, co to w ogóle jest? Chciałoby się napisać "CO TO k##!A JEST" i czemu ma tyle głosów... To nie jest allegro, gdzie nad rozwojem silnika strony czuwa banda programistów, ale zwykły sklep internetowy postawiony, by zarabiać kasę i nie płacić allegro dużej forsy za prowizje.
Może kogoś zaskoczę, ale w tym wykopie nie chodzi o parę rajstop. Nie chodzi też o to, że nie ma sortowania po cenie, ani o to, czy Anks zrobiła sklepowi adekwatną antyreklamę, czy nieadekwatną do winy.
Chodzi o to, że jeśli ktoś się bierze za social media i chce pokazać na blipie (czy za pomocą innego narzędzia, jakie uzna za użyteczne) jaki ma fajny sklep, to musi wiedzieć, co robi. Bo social
Zagłosowałem w ankiecie: czy kupujesz bieliznę dla siebie czy żeby podobać się mężczyźnie, tylko po to żeby zobaczyć wyniki niestety po zagłosowaniu w każdej ankiecie nie pokazują się wyniki! Teraz będzie mnie to trapiło cały dzień. Jak tak można.
Raz moda na jechanie apple, kiedy indziej moda na jkm jeszcze indziej moda na wyłapywanie chamskiej obsługi.
Ktoś wrzuci jeden czy dwa udane wykopy na dany temat, potem będzie plaga mniej udanych, mimo to popularnych bo... moda.
Tutaj autor wykopu świetnie się orientuje że to teraz popularne, co chwila są podkreślenia jaka ta sprzedawczyni chamska i wredna, jaka ta sytuacja bulwersująca, normalnie radość z faktu bycia chamsko potraktowanym.
To nic jakiś czas temu wpadłam na trop magazynu, który wykorzystuje bezprawnie grafiki. Napisałam im wdzięcznego i łagodnego maila z prośbą o sprostowanie na łamach następnego numeru ale spotkałam się od razu z osobistymi wycieczkami pod mój adres. Tak to jest jak za biznes biorą się ludzie z mentalnością dzieciaka.
Nic dziwnego, że wyszukiwarka nic nie pokazała jak pod tym tagiem jest "kimono ażurowe" wtf? Za moich czasów kimono było kimonem, a nie swetro-podobnym-czymśtam-z dziurami.
Komentarze (266)
najlepsze
Nie rozumiem problemu: http://www.e-lady.pl/szukaj/?sname=a%BFurowe+rajstopy&scid=1&sattr%5B1%5D=0&sattr%5B2%5D=0&spmin=&spmax=∣=0&scolid=0
Jakby się uprzeć i wpisać jedynie słowo "ażurowe" i określić maksymalną cenę na 30 zł, to otrzymamy 14 produktów spełniających te kryteria.
Link: http://www.e-lady.pl/szukaj/?sname=a%BFurowe&scid=1&sattr%5B1%5D=0&sattr%5B2%5D=0&spmin=0&spmax=30∣=0&scolid=0
Nadal nie rozumiem problemu autora wykopu.
PS. Zachowanie sklepu nieładne, wystarczyło podesłać odpowiedni link, zamiast wdawać się w głupią rozmowę.
z jednej strony olac i kupic gdzies gdzie "klient nasz pan", ale z drugiej dlaczego tolerowac chamstwo.
Zakop!
Chodzi o to, że jeśli ktoś się bierze za social media i chce pokazać na blipie (czy za pomocą innego narzędzia, jakie uzna za użyteczne) jaki ma fajny sklep, to musi wiedzieć, co robi. Bo social
anks > elady: a mieli już ranking na największe wpadki pijarowe?
Geniusz. Jestem Twoim fanem.
"W związku z zachowaniem naszego pracownika w dniu 10 lutego 2011, przepraszam wszystkie osoby, które poczuły się urażone.Anna Marynowska E-lady.pl"
Raz moda na jechanie apple, kiedy indziej moda na jkm jeszcze indziej moda na wyłapywanie chamskiej obsługi.
Ktoś wrzuci jeden czy dwa udane wykopy na dany temat, potem będzie plaga mniej udanych, mimo to popularnych bo... moda.
Tutaj autor wykopu świetnie się orientuje że to teraz popularne, co chwila są podkreślenia jaka ta sprzedawczyni chamska i wredna, jaka ta sytuacja bulwersująca, normalnie radość z faktu bycia chamsko potraktowanym.
Komentarz usunięty przez moderatora
Siódmy wynik w google po wpisaniu słowa "ażurowy" wygląda tak: http://www.e-lady.pl/produkty/a%C5%BCurowy
Nic dziwnego, że wyszukiwarka nic nie pokazała jak pod tym tagiem jest "kimono ażurowe" wtf? Za moich czasów kimono było kimonem, a nie swetro-podobnym-czymśtam-z dziurami.
Ten wykop pomaga e-lady w mysl ich polityki marketingowej. Front wykopu pomaga tez w SEO.