„Szkło kontaktowe” ma więcej widzów niż „W tyle wizji”
Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” w tym roku śledzi średnio 650 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami 528 tys. osób. Większą widownię ma „W tyle wizji ekstra”, które ogląda 549 tys. widzów.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- 63
- Odpowiedz
Komentarze (63)
najlepsze
Ale w oglądając szkło kontaktowe i tę ich bufoniadę i pseudointeligencki sarkazm też wywala mi żenanometr.
Programy gówniane, propaganda z obu stron, walka o tępych polaków głosy dzięki którym wygrani będą mogli kraść przez 4 lata. Oczywiście nie dłużej - może dlatego właśnie wojna gangsterów jest tak intensywna, bo czasu mało.
Weź kup ten lek bo jesteś chory i #!$%@?, weź kredyt bo cię nie stać, weź kolejny lek kup bo masz podejrzenie zapalenia i do tego #!$%@? tabletki nasenne bo spać nie możesz. Weź panie kup jakieś gówno na raty - przyda ci się. Zero procent przez 2 dni a potem 150 tylko się nie spóźnij, bo komornik. Weź kartę kredytową z tego banku - najlepszy jest inni to złodzieje. Weź kolejny lek kup i nie dygaj - ból głupiej głowy ustąpi niebawem.
Nawet