Producent „Jednego z dziesięciu” nie zgadza się na obniżenie poziomu
Premierowe odcinki „Jednego z dziesięciu” w wiosennej ramówce śledziło średnio 1,31 mln widzów. TVP1 w czasie emisji audycji Tadeusza Sznuka była ostatnia na tle tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecia w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,37 mln zł.
biesy z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 95
Komentarze (95)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Zgadłem?
A teraz pan z numerem dziesięć.
Ponadto w sprawozdaniu finansowym tej spółki jest napisane, że TVP zamawia nowe odcinki przez pięć miesięcy w roku, a w pozostałe miesiące nic. W te pięć miesięcy zamawiają jakieś 20 odcinków miesięcznie. Z tego wynika, że TVP płaci tej spółce jakieś 30 tys zł za odcinek. TVP ma zysku 12 milionów z samych reklam za odcinek. I jeszcze się okazuje, że TVP uznała, że umowa jest niekorzystna i
Ile ładunków trotylu było na pokładzie Tu-154 ?
Który z braci Kaczyńskich pokonał komunę ?
Czy inflacja w Polsce to wina Tuska ?
@buddookan: ile lat miał premier Mateusz Morawiecki kiedy poprowadził Polskę do zwycięstwa nad Krzyżakami w bitwie pod Grunwaldem?
W skrócie.
Polsat: od czasu "Awantury o kasę" nie mieli żadnego teleturnieju stricte wiedzowego na głównej antenie a Terentiew inwestuje w gównoteleturnieje na Super Polsat gdzie Ibisz tańczy i krzyczy "BIERZ FOTEL".
TVN: Stacja która jawnie gardzi tym teleturniejem chociażby jak Chajzer Junior gdzie kpił z niego na żywo + opinie widzów że
lepiej, chyba był jakiś chory gówniak na którego zbierali hajs i nagle wparował Zenek. Nie jestem fanem ale wydaje mi się że 20 lat temu to był normalny program a nie kopalnia memów.
Komentarz usunięty przez moderatora