Przestroga przed firmą NET-S.PL, która kiwa swoich klientów.
Krótka historia jak firma NET-S bezczelnie zrobiła mnie w .....!
pzygmunt z- #
- #
- #
- #
- 43
- Odpowiedz
Krótka historia jak firma NET-S bezczelnie zrobiła mnie w .....!
pzygmunt zKrótka historia jak firma NET-S zrobiła mnie w ..... (https://www.net-s.pl/) !
Jako, że firma NET-S.pl zablokowała możliwość wystawiania opinii na ceneo.pl postanowiłem wylać Tutaj swoją frustrację w zderzeniu
z firmą, która traktuje swoich klientów jak idiotów. Być może mój wpis pomoże komuś uniknąć niepotrzebnej szarpaniny z niepoważnym dostawcą.
2021.04.06 14:41 Zamówiłem głowice termostatyczne, które widniały i widnieją jako "Dostępne" https://www.net-s.pl/produkt/n...
Zapłaciłem z góry i niestety podałem dane do faktury zamiast kupić to prywatnie.
2021.04.13 14:07 Otrzymałem maila o treści "
Informujemy, iż realizacja Państwa zamówienia, z przyczyn niezależnych od nas, ulegnie opóźnieniu.
Wciąż oczekujemy na dostawę zamówionych produktów na nasz magazyn główny.
Liczymy na Państwa wyrozumiałość i przepraszamy z wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją."
Trochę mnie zirytowała ta wiadomość ponieważ nie kupowałem towaru na zamówienie tylko towar "dostępny", ale jak już czekałem
7 dni to poczekam jeszcze kilka. Niemniej jednak swoje poirytowanie wyraziłem w wiadomości zwrotnej skierowanej do sprzedawcy.
Dnia
2021.04.16 16:43 otrzymałem maila
"
Dzień dobry,
niestety towar do nas nie dojechał i nie mamy skąd domówić. W związku z tym, prosimy o informacje czy chcieliby Państwo wybrać inny produkt bądź anulować zamówienie.
Jeżeli różnica w cenie wybranego produktu była by inna wymagana może być dopłata bądź oczywiście zwrot różnicy jeżeli kwota będzie niższa.
Za utrudnienia najmocniej przepraszamy.
Serdecznie proszę o decyzję. "
Poirytowany natychmiast odpisałem, że oczekuję zwrotu środków... Chwilę później zamówiłem analogiczny towar w innym sklepie.
i tu się robi "ciekawie".... W dniu dzisiejszym "19.04.2021 08:19" otrzymuję od firmy NET-S maila
"
Dzień dobry,
serdecznie przepraszamy mail został omyłkowo wysłany do państwa.
Powinna pójść informacja że ulegnie opóźnieniu.
Przewidywana data wysyłki to 20-21.04. O wysyłce poinformujemy w osobnym mailu."
(ʘ‿ʘ)
No bez jaj. Od razu odpisuję, że rezygnuję z tego zamówienia szczególnie, że zamówiłem już w innym sklepie. Na to uzyskuje odpowiedź
"
Serdecznie przepraszamy za błąd związany z Pana zamówieniem. Posiadamy potwierdzenie z magazynu zewnętrznego, że produkt został wysłany i zamówienie uda się zrealizować.
Za utrudnienia przepraszamy."
Myślę sobie, że Pani albo coś sobie pomyliła w "natłoku zamówień" albo robi ze mnie durnia dlatego podsumowałem jej jeszcze raz całą korespondencję i oświadczyłem, że nie zostawię tej sprawy bez podjęcia dalszych kroków na drodze prawnej.
Na to uzyskałem odpowiedź:
"
Szanowny Panie,
niestety nie ma takiej możliwości. Jak już wspominałam wiadomość została wysłana omyłkowo.
Na dodatek zamówienie jest złożone na firmę i nie można anulować zamówienia ponieważ anulacja Panu nie przysługuje.
W przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach
tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje, bo tylko Konsument i firma na prawach konsumenta może odstąpić od umowy.
Za utrudnienia przepraszamy."
Komentarze (43)
najlepsze
https://forum.pclab.pl/topic/1201920-sklep-net-s-uwaga-na-antykonsumenckie-praktyki/
https://portal-konsumenta.com/opinie-o/net-s-chmielowscy
https://jakoscobslugi.pl/profil-firmy/23874-net-s-pl
https://vadimpacajev.com/konkurs-na-najgorszy-sklep-internetowy-wygrywa-net-s-pl-z-gdyni/
Przerabiałem tą firmę, wiem co czujesz. Dzisiaj takie firmy powinno się zamykać....
Ja raz się nabrałem, od tamtej pory zawsze zamawiam za pobraniem.