Koniec z cerą normalną i szamponami do włosów normalnych
'Cera normalna', 'włosy normalne' - koniec z takimi określeniami. Jeden z największych producentów dóbr konsumpcyjnych, koncern Unilever, ogłasza usunięcie pojęcia normalności z reklam i opisów produktów.
Szczyty z- #
- #
- #
- 182
Komentarze (182)
najlepsze
smiem twierdzic ze albo te badania robila jakas alternatywka co to wiedzy nie ma ale zato ma odpowiednia orientacje albo w ogole ich nie
jak dlamnie albo ten co pisal/tlumaczyl tego niusa albo prowadzacy tych badan znalazl sie na swoim stanowisku nie ze wzgledu na wysoka wiedze i zdolnosci w
- o ja pier do lę, co za rak. Rośnie pokolenie płatków śniegu, których wszystko uraża, wszystko jest nie tak.
A wszystko przez #!$%@? lewaków, bo nawet czasem słuszne postulaty zawsze przez nich kończą jako parodia i absurd.
I jeszcze rozkład normalny, bo ten to już w ogóle jest nazistowski do szpiku kości.
To akurat bardzo dobry i potrzebny ruch.