Producent okien nawraca Polskę. Jak katolicy walczą z rozwodami
Enigmatyczne hasło „Kochajcie się mamo i tato” wypisane czcionką stylizowaną na dziecięce pismo. U dołu logo – dwie symboliczne postaci trzymające się za ręce, nad nimi krzyż. I adres strony internetowej: www.sychar.org. To kolejna warta setki tys zł kampania billboardowa na ulicach polskich miast.
g.....a z- #
- #
- 265
Komentarze (265)
najlepsze
Chcesz zmieniać świat to zacznij od najbliższego otoczenia. Nie ma lepszej reklamy
już zapomnieliście o facebook-u ?
Sorry, ale jeśli ktokolwiek uważa że hasło "Kochajcie się mamo i tato" jest krzywdzące i kontrowersyjne, to naprawdę nie chcę wiedzieć co siedzi w jego głowie.
Ja osobiście nie mam problemu z tą kampanią. Przekaz jest pozytywny i zwraca uwagę na realny problem.
Serio nie czaję tego
Robią za swój szmal więc mi nic do tego