Reportaż w PTK BERSERKER - Program o grach komputerowych. 1998 r.
W materiale oprócz gier, pojawiają się opowieści o tajemniczych akceleratorach, pamięciach, procesorach z 1998 roku, bez których kultowy Quake II nie był by tak realistyczny...
R.....S z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 156
- Odpowiedz
Komentarze (156)
najlepsze
albo w szkole się łupało
mój pierwszy "akcelerator" grafiki ;)
A jeśli chodzi o gry to; wyższej jakości/rozdzielczości tekstury, bardzie interaktywny świat, większa złożoność potrzebuje większej ilości obliczeń, a wyniki muszą być gdzieś trzymane.
Dodając do tego to, że wiele "nieprofesjonalistów" może dzisiaj w dobie globalnej sieci i ogromnej dostępności komputerów/urządzeń elektronicznych stworzyć swoje własne dzieła dalekie od względem efektywności
Komentarz usunięty przez moderatora