Polski post-apo city-builder z bobrami ma darmowe demo
Pustynia i susze, od których wysychają rzeki? Są. Tamy, fizyka wody i wysadzanie nieużytków rolnych pod kanały? Też. Duże ilości naraz drewna i konstrukcje na wiele pięter? Aha. Pierwsze demko Timberborna jest na Steamie i kosztuje okrągłe zero złotych polskich.
timberborn z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 98
Komentarze (98)
najlepsze
Also słyszałem że B A R D Z O w studiu lubicie memy z bobrami, więc...
Ostatnio szukałem czegoś świeżego, niczym w paście o galerii sztuki nowoczesnej, bo "indie" ograniczyło się do tej obesranej "retro"-pikselozy albo klonów minecrafta lub fortnite.
Trochę zainteresowało mnie The Complex jako FMV, ale to w sumie dobre na kilka przejść.
Za to w takich RTSach pusto, więc gra z bobrami może wypalić, jak tylko będzie sporo contentu i mechanik (tj. nie będzie się opierała na "dej ludowi żryć i pracy, tada
@DiscoKhan: czyli same piksele ( ͡° ͜ʖ ͡°)
a połowa tytułów które mu polecasz to właśnie piksele ¯\_(ツ)_/¯
A tak swoją drogą czy podzielilibyście się tajnikami swojej produkcji? Sam kiedyś planowałem założyć coś własnego ale organizacyjnie średnio to wszystko widzę, dlatego mam parę pytań:
1.
Obczajam sobie demo. Generelanie jest fajnie, z graficznym pierdółek to pasek dorastania bobra wyjeżdża poza ramkę.
Nie czaję za bardzo suszy. Nadchodzi susza i nic się nie zmienia, bobry sobie prosperują i mnożą się jak głupie. Ale zaraz po zakończeniu suszy moja rzeka na chwilę wyschła (roślinki zaczęły być podsuszone) i po kilkunastu sekundach się zapełniła, przywracając znowu stan poprzedni. Tak miało być?
Ciekawi mnie najbardziej temat celów dla gracza, bo