@b4rney: Leciałem kilkukrotnie, zarówno na długich trasach (10h+) jak i na krótkich (~1h), byłem zadowolony z jakości obsługi i samej usługi. Jakie masz konkretnie zarzuty do ich usług?
Już pomijając sytuacje takie jak ta, to moim zdaniem LOT nigdy nie dorówna innym europejskim przewoźnikom takim jak Lufthansa, Airfrance czy nawet Finnair. Nie chodzi o to, że to jest niemożliwe. Tutaj chodzi o zacofaną mentalność. Wystarczy spojrzeć na otwarte pozycje (pozycje biurowe). Wszystkie napisane są po polsku XD z góry odcinają sobie dostęp do pracowników z doświadczeniem w zagranicznej konkurencji, bo wymagają znajomość polskiego. Znam ludzi z branży, którzy się nawet
@tusiatko: Wyobraź sobie, że do pracy biurowej w KLM czy Air France trzeba również znać język obcy, który nie jest angielskim. Obcokrajowców często możesz spotkać w firmach, które zajmują się obsługą techniczną samolotów. Reklamy widzisz po polsku, bo mieszkasz w Polsce, jesli np. odpalisz FB po angielsku to będziesz mieć angielskie reklamy.
btw porównywanie do Lufthansy to trochę słaby wyznacznik, jeśli chodzi o dispatch reliability to z tego co pamiętam
@hiimbr: Nie mieszkam w Polsce. Mowa była zresztą o ofertach pracy na stronie lotu (wchodząc na angielską wersję strony, oferty mimo wszystko rozpisane są po polsku). I nie chodzi mi o statystyki operacyjne, tylko o pozycję komercyjną na rynku. Tak jak napisałam, LOT nie może się porównywać z innymi, teraz tym bardziej.
@SantiJacope: nie p---------e, tylko robienie dokładnie tego czego się od związków zawodowych oczekuje - one są właśnie od tego, aby działać w interesie pracowników i stawać zawsze po ich stronie. Dziwny zarzut.
@SantiJacope: Wszycy piloci lataja na b2b bo masz 19 a nie 32% podatku. Jak zbliza sie emerytura wtedy przypominaja sobie o skladkach i chca umowy o prace.
Trzeba całkowicie odmrozić gospodarkę , szczepić najbardziej mobilne grupy zawodowe. Starców i chorych czasowo izolować w domach. Przestać robić te debilne testy bo one i tak nic nie zmienią a zamiast tego przywracać normalne funkcjonowanie szpitali. I wszytko wróci do normy.
@zychtomasz: dopóki nie zmieni się z testami to tak będzie. Testy które dają praktycznie randomowy wynik, i każda grypa, zapalenie płuc, oskrzela od razu diagnozowane jako koronawirus
Generalnie nie chcą powodziec tego w prost, ale 'Grażyny' z lotu mają ból d. że zwalniają ludzi z UoP a nie b2b. Problem polega na tym, że ludzi ma b2b się nie zwalnia a rozwiązuje z nimi kontrakty (tak brzmi lepiej w statystykach, nikogo nie zwolniliśmy), bądź problem sam znika, bo kontrakty się kończą. O tym związki nie mówią i nie powiedzą, że kilkuset osobom z personelu kontrakty się po prostu skończyły.
@Wernher_von_Braun: Dokładnie tak. „Grażyny” od początku kryzysu mają ból d--y o kontrakty i atmosfera jest gęsta. Już nie mówię o załogach węgierskich, które to są wręcz wrogami dla nich.
1. Czy lot nie skorzystał z tarczy, a tam nie było wymogu utrzymania pracowników przez 12 miesiecy. 2. Kodeks pracy jest jaki jest, UOP daje dodatkowe profity i generuje wyższe koszty, natomiast nie zapominajmy, że każda firma działa po to żeby generować zysk. Jeśli sytuacja jets c-----a, to w sumie nie ma się co dziwić, że prezes tnie koszty żeby to jakoś funkcjonowało. Nie znaczy to, że nie szkoda mi tych ludzi.
@pandaruda: Jakie 12 miesięcy ? Pracuje w branży lotniczej na jednym z lotnisk .I mimo ze firmy pobrały $ to i tak zwalniały .Bo tak zapiski tarczy im po 3 miesiącach pozwalały. większość ludzi została zwolniona.
BEKE z lotu mam :) Pamietam te spoty gdzie zadowolone stuardessy z usmiechem od ucha do ucha propagowały ZOSTAN W DOMU. to sobie zostańcie teraz wszyscy kovidianie zostancie w domu .
Komentarze (105)
najlepsze
@newtonq: no jest dramat a oni dalej na czele xD
Komentarz usunięty przez moderatora
@b4rney: Leciałem kilkukrotnie, zarówno na długich trasach (10h+) jak i na krótkich (~1h), byłem zadowolony z jakości obsługi i samej usługi. Jakie masz konkretnie zarzuty do ich usług?
btw porównywanie do Lufthansy to trochę słaby wyznacznik, jeśli chodzi o dispatch reliability to z tego co pamiętam
I jeszcze to typowe p---------e związków zawodowych :)
@SantiJacope: nie p---------e, tylko robienie dokładnie tego czego się od związków zawodowych oczekuje - one są właśnie od tego, aby działać w interesie pracowników i stawać zawsze po ich stronie. Dziwny zarzut.
@SantiJacope: Wszycy piloci lataja na b2b bo masz 19 a nie 32% podatku. Jak zbliza sie emerytura wtedy przypominaja sobie o skladkach i chca umowy o prace.
Komentarz usunięty przez moderatora
2. Kodeks pracy jest jaki jest, UOP daje dodatkowe profity i generuje wyższe koszty, natomiast nie zapominajmy, że każda firma działa po to żeby generować zysk. Jeśli sytuacja jets c-----a, to w sumie nie ma się co dziwić, że prezes tnie koszty żeby to jakoś funkcjonowało. Nie znaczy to, że nie szkoda mi tych ludzi.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora