Oj to się wszystko będzie długo ciągnąć, płatnego pełnoprawnego dodatku w stylu krew i wino raczej w tym roku nie zobaczymy. Ciekawe czy po takim czasie będzie jeszcze wystarczające zainteresowanie. Co do wyjaśnień Iwińskiego, to w sumie wszystko się sprawdza z przedpremierowych plotek. Jeszcze na rok przed premierą pojawiały się plotki, że xbox one fat ma pokaz slajdów. W sumie tę obecną sytuację z optymalizacją na konsole najlepiej podsumowuje ten mem (
@Murasame: Nie. Większość krzyku jest o optymalizację i bugi. Casualowa (a ich jest zdecydowanie najwięcej) część graczy nie zagląda do takich wewnętrznych spraw jak ukrywanie stanu gry na konsolach przed premierą, wielu z nich nawet dzisiaj nie wie, że taka nieuczciwa zagrywka miała miejsce. Te ukrywanie o którym piszesz jest jedną z wielu mniej lub bardziej słusznych kostek domina jakie wysypało się na cdpr, ale tą pierwszą rozpoczynającą kostką była
@PC86: Oni bardzo sprawnie płyną na fali opinii internetowych komentatorów, że wersja PC jest ok, a tylko konsole niedomagają. Grałem na obu platformach i to są dwie tak samo niedokończone i zabugowane w takim samym stopniu gry, tylko wersja na konsole dodatkowo wygląda dużo słabiej (rozdzielczość, fps, ogólna jakość tekstur). Część kretyńskich błędów ma 100% odtwarzalności za każdym razem, więc jak ktoś teraz pisze że w wersji na PC nie
@becetbreak: Kij tam w bugi ale gdzie ten kontent co go nie ma. Gdyby gra nie była tak powycinana a nadal zbugowana to nie byłoby aż takiego rozczarowania. Bugi można naprawiać ale kto teraz będzie pracował nad tą wycinanką i dodawał elementy co ich nie ma.
Biznes, najpierw wpompowali pieniądze w marketing, nakręcili kosmiczny hype, potem wydali bubel, choć nikt ich do tego nie zmuszał, a teraz czas na damage control i opowiadanie jak im przykro, bo wprawdzie wzięliśmy wasze pieniądze, wciskaliśmy wam kit i w sumie wciskamy dalej, ale lubimy wasze pieniądze i jest nam przykro, że to musimy robić, ok? Rozumiecie nas przecież, nie spodziewaliśmy się, że zrobicie taką afera, co nie? No, to rzucimy wam
@adiq94: Trochę późno im przyszło na demage control. Pewnie pozwy i kontrole uoikik trochę ich wystraszyły i dopiero teraz filmik z czytaniem z kartki zamiast tekstu na żółtym tle (bo to już jest mem i na ludzi działa jak płachta na byka).
Bla bla bla smutnego pana Iwińskiego, którego zaskoczyło że nie zdążyli naprawić gry day-0 patchem a to wszystko wina tej strasznej pandemii, która uniemożliwiła im sprawną pracę... Dalej robią z ludzi idiotów i pewnie część to łyknie z uśmiechem. W podobnym okresie wyszedł Watch Dogs Legion, który nie jest ciekawym tytułem ale dali radę go zrobić takiego jakim miał być bez problemu. To samo z Assassinem Valhallą który jest najlepszą odsłoną cyklu od lat a też robiony był głównie w trakcie pandemii. Blizzard z WoWem też jakoś dał radę i zrobił coś co ma potencjał być lepszym dodatkiem niż Legion a przecież 1/3 czasu produkcji spędzili w lockdownie... Ale pan Iwiński mówi, że im to przeszkodziło.
Tak samo jak kłamie z tymi konsolami... Przecież ta gra powstawała tylko i wyłącznie na PC i X1/PS4, nie ma wersji na inne konsole tylko wsteczna kompatybilność a pierwotna data premiery Cyberpunka wypadała na czas, gdy NIKT nie wiedział czym nowa generacja będzie i kiedy wyjdzie, do takiego Xboxa deweloperzy dostali dev-kita dopiero latem. To na jakie konsole oni robili tą grę, skoro nie robili ich na XSX i PS5? Nie mówiąc o tym, że nie trzeba nawet fachowego oka, żeby dostrzec, że Cyberpunk nie zawiera niczego co by tłumaczyło tak słabe działanie na starych konsolach. Rozmiar mapy nie ma większego znaczenia jeżeli o wydajność chodzi bo to są tylko tekstury a te od 20 czy 30 lat renderują się tylko gdy na nie patrzymy, każdy element którego nie widzimy po prostu przestaje istnieć.
@Tasde: "JA BAWIŁEM SIĘ ŚWIETNIE ŻADNYCH BUGUW NIE USWIADCZYŁEM ANI CRASHY, A POZATYM MAM GTXA 1060 I GRA WYGLĄDA SUPER" każda próba dyskusji ze z-----i, co jakby mogli to laskę by wszystkim w cdp pociągnęli za wydanie Cyberpranka
największy problem tej gry to to, że bugi i optymalizacja przykrywają to co jest gorsze: - totalnie pustą grę i martwę miasto
z całym szacunkiem, nie jestem takim fanboyem jak panowie z Gry Online i mówienie że jest okej kiedy wiele mechanik to jakby z 2005 wyciągnęli (znikanie non tracked NPCs poza ekranem widoku), fatalne modele kolizji czy komiczna fizyka, która w GTA3 była zdecydowanie lepsza; ale to jeszcze jest pikuś, Night City jest TAK K------O PUSTE że olaboga - (i tak bezpieczne, ze szyubciej spadające z nieba auto Cię zabije niż ktokolwiek zaatakuje - miało być random encounters i c---a z tego wyszło). 0 pobocznej aktywności - miasto przestępstw a Ty nie możesz w----ć się i jakiegoś skoku zorganizować ani chociaż drugów sprzedać. k---a nawt kierowcą taksówki nie da się być xD
wiele elementów RPG jest po to aby zapełnić drzewka, wyboru nie mają znaczenia, fabuła miejscami się urywa (chociaż to zdecydowanie najlepszy fragment tej gry).
@Pivoo: nigdzie nie wspominam pościgów policji, wspominam policje która po prostu nie działa. Respawnuje Ci się na dupie. ZAwsze. W tym także w ścianach.
Poza tym, człowieku mówimy o rzeczach jak: - fizyka (pewnie od GTA4 w większości podobnych gier samoloty nie wylatują na 300m w powietrze, jak wyskakuje się z auta przy 200km/h to nie staje się na prostych nogach, ciała nie są z betonu i nie skladają się jak krzesla itd) - jakichkolwiek aktywnościach w mieście - miasto jest martwo jak s-------n i tyle. - AI NPCów - przecież one chodzą od punktu A do punktu B. miało być lifecycle a wyszło g---o (notabene dostali 30mln złotych grantu na to xD na A-B xDDD). Miało być proceduralne generowane życie NPCów
@Lamcza nawet się słowem nie zająknął, że gra nie jest skończona, czy że brak AI, systemu jazdy, pościgów, wyborów, czemu można nic nie robic w cutscenach grywalnych, że miasto nie żyje, że skill tree leżą, że auta nie jeżdżą. Tylko tam performance słaby, bugi załatamy dobrze jest, dobrze jest. Sorry tam
@kipowrot: Dokładnie, wyglada na to ze obrali strategie:
100% problemów które zarzucają nam gracze to słabe porty na ps4
A prawda jest taka ze i tak prawie nikt nie gra na tych last genach oczekując ultra grafiki i płynności. Cały problem to te ułomności które wymieniłeś a jak widać nie zamierzają tego naprawić, parodia
Komentarze (545)
najlepsze
Co do wyjaśnień Iwińskiego, to w sumie wszystko się sprawdza z przedpremierowych plotek. Jeszcze na rok przed premierą pojawiały się plotki, że xbox one fat ma pokaz slajdów. W sumie tę obecną sytuację z optymalizacją na konsole najlepiej podsumowuje ten mem (
Tak się śmiali z modelek którym arabscy szejkowie stało do ryja a tu proszę - identyczna sytuacja ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W podobnym okresie wyszedł Watch Dogs Legion, który nie jest ciekawym tytułem ale dali radę go zrobić takiego jakim miał być bez problemu. To samo z Assassinem Valhallą który jest najlepszą odsłoną cyklu od lat a też robiony był głównie w trakcie pandemii. Blizzard z WoWem też jakoś dał radę i zrobił coś co ma potencjał być lepszym dodatkiem niż Legion a przecież 1/3 czasu produkcji spędzili w lockdownie... Ale pan Iwiński mówi, że im to przeszkodziło.
Tak samo jak kłamie z tymi konsolami... Przecież ta gra powstawała tylko i wyłącznie na PC i X1/PS4, nie ma wersji na inne konsole tylko wsteczna kompatybilność a pierwotna data premiery Cyberpunka wypadała na czas, gdy NIKT nie wiedział czym nowa generacja będzie i kiedy wyjdzie, do takiego Xboxa deweloperzy dostali dev-kita dopiero latem. To na jakie konsole oni robili tą grę, skoro nie robili ich na XSX i PS5?
Nie mówiąc o tym, że nie trzeba nawet fachowego oka, żeby dostrzec, że Cyberpunk nie zawiera niczego co by tłumaczyło tak słabe działanie na starych konsolach.
Rozmiar mapy nie ma większego znaczenia jeżeli o wydajność chodzi bo to są tylko tekstury a te od 20 czy 30 lat renderują się tylko gdy na nie patrzymy, każdy element którego nie widzimy po prostu przestaje istnieć.
w 100% zgadzam się z Tobą i elo pozdro z fartem
- totalnie pustą grę i martwę miasto
z całym szacunkiem, nie jestem takim fanboyem jak panowie z Gry Online i mówienie że jest okej kiedy wiele mechanik to jakby z 2005 wyciągnęli (znikanie non tracked NPCs poza ekranem widoku), fatalne modele kolizji czy komiczna fizyka, która w GTA3 była zdecydowanie lepsza; ale to jeszcze jest pikuś, Night City jest TAK K------O PUSTE że olaboga - (i tak bezpieczne, ze szyubciej spadające z nieba auto Cię zabije niż ktokolwiek zaatakuje - miało być random encounters i c---a z tego wyszło). 0 pobocznej aktywności - miasto przestępstw a Ty nie możesz w----ć się i jakiegoś skoku zorganizować ani chociaż drugów sprzedać. k---a nawt kierowcą taksówki nie da się być xD
wiele elementów RPG jest po to aby zapełnić drzewka, wyboru nie mają znaczenia, fabuła miejscami się urywa (chociaż to zdecydowanie najlepszy fragment tej gry).
Poza tym, człowieku mówimy o rzeczach jak:
- fizyka (pewnie od GTA4 w większości podobnych gier samoloty nie wylatują na 300m w powietrze, jak wyskakuje się z auta przy 200km/h to nie staje się na prostych nogach, ciała nie są z betonu i nie skladają się jak krzesla itd)
- jakichkolwiek aktywnościach w mieście - miasto jest martwo jak s-------n i tyle.
- AI NPCów - przecież one chodzą od punktu A do punktu B. miało być lifecycle a wyszło g---o (notabene dostali 30mln złotych grantu na to xD na A-B xDDD). Miało być proceduralne generowane życie NPCów
A prawda jest taka ze i tak prawie nikt nie gra na tych last genach oczekując ultra grafiki i płynności. Cały problem to te ułomności które wymieniłeś a jak widać nie zamierzają tego naprawić, parodia